آیسف، نمایشگاهی متفاوت با دوره‌ های قبل

0
361
آیسف، نمایشگاهی متفاوت با دوره‌ های قبل

در سه سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تغییر و تحولاتی که در برگزاری نمایشگاه آیسف و آی مد به وجود آمده بود تنها یک بار نتوانسته بودیم که در نمایشگاه آیسف شرکت کنیم و امسال دومین بار بود که در شصت و هفتمین نمایشگاه آیسف ترکیه شرکت کردیم. در این سفر توانستیم ارتباط خوبی با برگزارکنندگان جدید نمایشگاه برقرار کنیم و امیدواریم که دوباره پای ثابت نمایشگاه‌های آیسف باشیم.
شصت و هفتمین نمایشگاه آیسف، چهارشنبه 25 آبان ماه کار خود را آغاز و به نوعی متفاوت افتتاح گردید. مراسم با نواختن موزیک از نوع پیانو و همچنین نوعی تار ترکی آغاز گردید.
غرفه داران و شرکت کنندگان در پنج سالن محصولات خود را که شامل لوازم کفش، زیره، پاشنه، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، ماشین‌آلات، قالب کفش، مواد شیمیایی، یراق آلات و …. بود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند. موضوع قابل توجه در این نمایشگاه حضور ماشین‌سازان چرم و ماشین سازان آلمانی مانند دسما و فاگوس در نمایشگاه بود.
در چند دوره اخیر نمایشگاه آیسف خبری از ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های جدید در نمایشگاه نبود در حالی که در این دوره از نمایشگاه ماشین‌آلاتی که خدماتی جدید به تولیدکنندگان ارائه می‌دانند مانند پرینتر‌های جدید در نمایشگاه ارائه شده بود. از طرفی دیگر بعد از مدت‌ها در انتهای یکی از سالن‌ها به مدت دو روز فشن شو اجرا شد.
شرکت رسام پلیمر نامی تنها غرفه شرکت کننده ایرانی در نمایشگاه آیسف ترکیه بود که در انتهای سالن 5 خودنمایی می‌کرد و محفل دوستان ایرانی و شرکت‌های خارجی بود. از آنجایی که شرکت نامی سالهاست جزو حامیان مجله اخبار صنعت چرم و کفش است به محض این که مطلع شدیم در نمایشگاه حضور دارند خودمان را رساندیم تا بتوانیم از موفقیت‌هایشان گزارش تهیه کنیم. دیگر شرکت‌های تولیدکننده پلی‌یورتان از ترکیه و سایر کشورها نیز در نمایشگاه حضور داشتند که رسام پلیمر نامی با سربلندی در کنار آنها به معرفی محصولات خود ‌پرداخت.
از دیگر شرکت‌های آشنا با صنعت کفش ایران شرکت زیلان بود که با بیش از 600 مدل جدید در انتهای سالن 4 میزبان تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش بود. گزارش حضور شرکت زیلان در نمایشگاه آیسف را در همین شماره از مجله اخبار صنعت چرم و کفش خواهید خواند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید