آتش‌سوزی در انبار چسب بازار سیدولی

0
178

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آتش‌سوزی در انبار چسب بازار سیدولی از اعمال محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب خبر داد.

به گزارش مجله اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا

 از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ‌علی اصغر شریفی روز سه‌شنبه اظهارداشت: در ساعت ۰۹:۳۵ صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد در خیابان خیام قبل از چهارراه گلوبندک، کوچه امین (منطقه۱۲) یک باب انبار چسب دچار آتش‌سوزی شده است.

وی افزود: تیم های پلیس راهور منطقه ۱۲ برای روان سازی ترافیک و عوامل آتش نشانی به منظور مهار آتش‌سوزی در محل حضور دارند.

سرهنگ‌ شریفی گفت: با توجه به حریق در محدوده خیابان خیام و گستردگی آن که تعداد زیادی از عوامل آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه حضور دارند، محدودیت ترافیکی از میدان محمدیه به سمت شمال و چهارراه گلوبندک به سمت جنوب اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، پیش از این سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در انبار چسب بازار سیدولی خبر داد و گفت: ماموران پنج ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند و مشغول مهار این آتش‌سوزی نسبتا گسترده هستند.

بازار سید ولی در محله بازار تهران و در خیابان سید ولی واقع شده است و این مجتمع یکی از ۱۲۱ بازار و مرکز خرید در بازار بزرگ پایتخت است که به تولید و فروش کفش اختصاص دارد.

منبع : ایرنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید