اسامی برندگان مسابقه ملی طراحی و ساخت کفش زنانه

0
361
اسامی برندگان مسابقه ملی مهارت طراحی و ساخت کفش چرم زنانه

با اعلام اسامی برندگان، نخستین مسابقه ملی مهارت آزاد با محوریت طراحی و ساخت کفش زنانه در استان همدان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، با حضور فعالان عرصه تولید و توزیع کفش چرم و داوران ملی و بین المللی آیین اختتامیه مسابقه ملی مهارت آزاد با محوریت طراحی و ساخت کفش چرم و چرم صنعتی زنانه در کارگاه تولیدی کفش آرمینا همدان برگزار شد. 

فراخوان این مسابقات آبان سالجاری منتشر شد و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتحادیه کیف و کفش و چرم استان همدان برگزار شد. پس از ثبت نام و گزینش اولیه، 12 تیم دو نفره متشکل از یک نفر پستایی‌کار و یک نفر پیشکار به مرحله عملی و اجرای فنی در محیط کارگاهی راه یافتند. 

این رقابت میان 12 تیم جهت دوخت یک جفت کفش زنانه شکل گرفت و در نهایت با داوری داوران ملی و یک داور از کشور ترکیه این رقابت خاتمه یافت. در پایان با نظر هیئت داوران سه تیم به عنوان تیم های برگزیده مسابقه ملی مهارت آزاد با محوریت طراحی و ساخت کفش زنانه چرم و چرم صنعتی انتخاب شدند. 

به تیم اول مبلغ 10 میلیون تومان، تیم دوم 7 میلیون تومان و تیم سوم 5 میلیون تومان اهدا شد. همچنین به تمامی تیم‌ها لوح یادبود شرکت در این المپیاد مهارتی اعطا شد. تیم‌های برگزیده به شرح ذیل معرفی شدند:

تیم اول: جعفر کریمی پروانه (پستایی‌کار) و مجید موقر پاک (پیشکار)

تیم دوم: مجتبی فروندی  (پستایی‌کار) و محمد یاوری امجد (پیشکار)

تیم سوم: بهمن محمودی  (پستایی‌کار) و علی اوسط محمودی (پیشکار)

گفتنی است؛  تیم‌های شرکت کننده از استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، آذربایجان شرقی، کهکیلویه و بویر احمد و همدان در این رقابت حضور یافته بودند.

خبرگزاری موج

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید