مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز شد

0
832
مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز شد

طی انتخابات داخلی، مهدی آقانژاد مدیرعامل شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد به عنوان رئیس انجمن کفش تبریز انتخاب و معرفی شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از تبریزمن، بعد از برگزاری انتخابات هیئت مدیره انجمن کفش تبریز در هفته گذشته امروز طی انتخابات داخلی، با اکثریت آرای مهدی آقانژاد مدیرعامل شرکت ارسان صنعت کفش آقانژاد به عنوان رئیس انجمن کفش تبریز انتخاب شد.

همچنین در این انتخابات محمد حسین جباریان به عنوان نائب رئیس، محمد حسین آخوندی دبیر، بهلول غفاری خزانه دار و حسن یوسف زاده عضو انجمن کفش تبریز انتخاب شدند.

آقانژاد، رئیس جدید انجمن کفش تبریز:
برای معرفی، ارتقای جایگاه و رساندن صنعت کفش تبریز به جایگاه واقعی اش تلاش خواهیم کرد.

مهدی آقانژاد در گفتگویی کوتاه بعد از انتخاب به عنوان رئیس جدید انجمن کفش تبریز گفت: معرفی بیشتر، ارتقای جایگاه، حل مشکلات و مسائل و رساندن صنعت کفش تبریز به جایگاه واقعی اش جزو برنامه های اساسی هیئت مدیره جدبد خواهد بود.

وی افزود: صنعت کفش تبریز در سالهای اخیر توسعه بسیاری داشته و توانسته در مدل و طرح و کیفیت رشد خوبی داشته باشد که توجه به امر صادرات و کسب بازارهای خارجی را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس انجمن کفش تبریز در خاتمه گفت: از کلیه تولیدکنندگان استدعا داریم برای عضویت در انجمن اقدام نمایند و همچنین ما را با پیشنهادات و انتقادات خودشان جهت پیشبرد اهداف و برنامه های انجمن یاری نمایند.

شایان ذکر است: انجمن کفش تبریز در کنار اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز برای توسعه و پیشرفت صنعت کفش تبریز تلاش می کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید