گردهمایی بزرگ فعالان صنعت کفش در نمایشگاه AYMOD

0
543
نمایشگاه آی مد 2021

شصت و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کفش استانبول AYMOD در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استانبول، (CNR Expo Istanbul Expo Center) از امروز 31 مارس(11 فروردین 1400) کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شرکت‌های فعال در صنعت کفش، از سراسر دنیا با حضور در آی‌مد جدیدترین محصولات و تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند. کارشناسان صنعت کفش معتقدند که سرعت تجارت جهانی صنعت کفش در نمایشگاه AYMOD شتاب بیشتری می‌گیرد. چرا که در این نمایشگاه برندهای بزرگ کفش از ایتالیا، روسیه، آلمان، چین و سایر کشورهای صاحب‌نام در این حوزه محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.

AYMOD یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های صنعت کفش در جهان است که توسط هلدینگ CNR و با همکاری TASD (انجمن صنعتگران کفش ترکیه)، TASEV (انجمن تحقیقات بخش صنعت کفش ترکیه، بنیاد توسعه و آموزش) و پشتیبانی KOSGEB (سازمان توسعه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​ترکیه) برگزار می‌شود با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط ویژه‌ای که امسال برای برگزاری شصت‌و چهارمین نمایشگاه آی‌مد به وجود آمده، حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه طبق ضوابط خاصی امکان‌پذیر است.

رقابت صنعتگران کفش دنیا در نمایشگاه آی‌مد تا 4 آوریل ادامه دارد.

منبع: cnraymod

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید