کفش های Asics Metaspeed دو ماراتن را برای دوندگان کوتاه‌تر می‌کند

0
350
کفش های Asics Metaspeed دو ماراتن را برای دوندگان کوتاه‌تر می‌کند

سازندگان کفش‌های Asics Metaspeed قول کاهش تعداد قدم‌های دوندگان را می‌دهند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از باشگاه خبرنگاران، در سال های اخیر، دونده های مسافت با کفش‌های Nike’s Vaporfly و Alphafly عملکردهای باورنکردنی داشته‌اند، اما اکنون Asics با دونده‌های کف ضخیم 250 دلاری خود مبارزه می‌کند. این کفش ها که Metaspeed Sky و Metaspeed Edge لقب گرفته اند، ادعا می‌کنند که “از نظر علمی بر اساس نوع خاصی از سبک دویدن طراحی شده است”. در حالی که اکثر مدل‌های مسابقه‌ای ظاهراً فقط برای دونده‌های طولانی مدت که مدت زیادی را در هوا می‌گذرانند طراحی شده اند، این کفش‌ها برای دونده‌های سبک وزن بهینه سازی شده‌اند.

این کفش که اسکای نام دارد، دارای کف میانی ضخیم تر “FF Blast Turbo” است که در عقب کفش مردانه 33 میلی متر ارتفاع دارد، در حالی که Edge دارای منحنی جلوی پا و یک میانه زیر باریک است که در عقب کفش مردانه 29 میلی متر ضخامت دارد. هر دو دارای صفحات كربن كامل برای بهبود ثبات و هدایت بدن به سمت جلو هستند.

به گفته Asics، این کفش‌های جدید می‌توانند تعداد مراحل مورد نیاز برای اتمام یک ماراتن را چند درصد کاهش دهند. به طور خاص، پیش‌بینی می‌شود که دونده‌های ماراتن با قدم‌های طولانی که از Metaspeed Sky استفاده می‌کنند، می‌توانند ۱.۲ درصد یا ۳۵۰ پله صرفه جویی کنند، در حالی که دوندگان سرعت می‌توانند ۲.۶ درصد یا ۷۵۰ پله پله‌های خود را کاهش دهند.

کنیچی هارانو، مدیر اجرایی Asics، در بیانیه‌ای گفت: “این کفش بهینه سازی شده برای دو سبک رایج در دونده‌های نخبه، هر دو در اوج نوآوری در حال اجرا هستند. آزمایشات اولیه ما نشان می‌دهد که تأثیر آن‌ها در زمان نخبگان است. ما با دوندگان کار کرده ایم. ” این شرکت گفت دونده ماراتن، سارا هال با استفاده از نمونه اولیه کفش‌ها در ماراتن ۲۰۲۰ لندن با حداکثر ۱۵ ثانیه بهتر شد. Metaspeed Sky در تاریخ ۳۱ مارس و پس از آن Edge در ۴ ژوئن به فروش می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید