کفش آرمینا، پیشتاز در تولید

0
2641
کارخانه کفش آرمینا - پرویز موقر
کارخانه کفش آرمینا - پرویز موقر

کارخانه کفش آرمینا در سال رونق تولید و به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کفش زنانه در همدان افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این کارخانه آقایان حاج بابایی نماینده همدان، ظاهر پورمجاهد معاون امور اقتصادی استاندار همدان، حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان، حسین افشاری فرماندار همدان، رئیس بسیج اصناف همدان، رئیس اماکن عمومی همدان، اعضای شورای اسلامی همدان و احمد گازرانی رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان حضور داشتند.
کفش آرمینا با تولید 300 هزار جفت کفش طبی و مجلسی زنانه توانسته است برای 200 نفر به طور مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.


پرویز موقر پاک مدیر کارخانه کفش آرمینا، تولید ارزان و باکیفیت را شعار اصلی مجموعه خود می‌داند و ضمانت پس از فروش را که از خواسته‌های اصلی مصرف‌کنندگان است را به مشتریانش ارائه می‌دهد.
به گفته وی کفش آرمینا به پشتوانه کیفیت خوب محصولات در بیشتر استان‌های کشور نمایندگی فعال دارد. روزانه یک‌هزار جفت کفش زنانه در این واحد تولید شده و در اکثر استان‌ها توسط نمایندگی‌های فعال به بازار عرضه می‌شود.
پرویز موقرپاک تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل و پشتیبانی خانواده‌اش را در موفقیت‌های کسب شده بسیار تأثیرگذار خواند و در نهایت از اقدامات و درایت‌های رئیس اتحادیه کیف و کفش و چرم همدان که در این مسیر بسیار حائز اهمیت بوده، به نیکی یاد کرد.
در ادامه این مراسم از پرسنل این تولیدی، تأمین‌کنندگان مواد اولیه و نمایندگی‌های فروش آن تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید