کفش‌های پاشنه‌بلند به خانم‌ها کمک می‌کند هوشمندانه‌تر فکر کنند

0
1226
کفش‌های پاشنه‌بلند به خانم‌ها کمک می‌کند هوشمندانه‌تر فکر کنند

محققان آمریکایی دریافته‌اند فعالیت‌هایی که بر تعادل تمرکز دارد، مانند پوشیدن کفش‌های پاشنه‌بلند، به خانم‌ها کمک می‌کند هوشمندانه‌تر فکر کنند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، تحقیقات محققان دانشگاه بریگام یانگ نشان می‌‌دهد که پوشیدن کفش پاشنه بلند که باعث شود زنان به فکر حفظ تعادل خود باشند، به آنها کمک می‌کند تا هوشمندانه‌تر خرید کنند.

آزمایشی که توسط تیم تحقیقاتی انجام، شد نشان دادشرکت‌کنندگانی که روی تعادل تمرکز داشتند، بیشتر تمایل داشتند که یک تلویزیون ۴۲ اینچی با قیمت ۴۵۰ دلار  را به جای یک یک تلویزیون ۳۲ اینچی با قیمت ۳۰۰ دلار یا یک تلویزیون ۵۰ اینچی با قیمت ۶۵۰ دلار انتخاب کنند؛ این بدان معنی است که انتخاب آنها هوشمندانه‌تر بوده است.

محققان گفته‌اند: با توجه به اینکه مردان نمی‌توانند کفش‌‌های پاشنه‌بلند بپوشند در نتیجه آنها می توانند فعالیت‌های دیگری انجام دهند که باعث شود بر روی تعادل خود تمرکز کنند. برای مثال انجام تمرین یوگا قبل از رفتن به بازار.

اما صرف‌نظر از نتایج مطالعه انجام شده، پزشکان در مورد مشکلاتی که ممکن است در اثر پوشیدن کفش پاشنه بلند ایجاد شود نیز هشدار داده‌اند. مشکلاتی مانند ناراحتی و درد در پاها و کمر. آنها توصیه می‌کنند که خانم‌ها میزان استفاده از کفش پاشنه بلند را به حداقل برسانند و تنها در مناسبت‌های خاص از کفش پاشنه‌بلند استفاده کنند.

منبع: tanja24

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید