کشف ۳۰ میلیارد کفش و پارچه قاچاق در جنوب تهران

0
434
کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۳۰ میلیارد کفش و پارچه قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

اخبار صنعت چرم و کفش – به گزارش ایلنا، سرهنگ “علی ولی پور گودرزی ” گفت: اواخر هفته گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی در رصد های اطلاعاتی دریافتند فردی مقادیر زیادی پارچه و کفش های ورزشی قاچاق در انباری در جنوب تهران جمع آوری و به مرور زمان در سطح شهر توزیع می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی محل انباری در حوالی خیابان شهید رجایی جنوبی و هویت مالک آن شدند و مشخص شد که مالک انباری مقدار زیادی کفش و طاقه پارچه قاچاق در این انباری تخلیه کرده است.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، ادامه داد : دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری اخذ و تیمی از کارآگاهان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: کشف ۳۰ میلیارد کفش و پارچه قاچاق در جنوب تهران بوده و در بررسی از داخل انباری ۳ هزار و ۲۸۸ جفت کفش ورزشی و ۵۲ طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه با دستور قضائی اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ ولی پور گودرزی متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید