کاهش کارکنان شرکت نایک با توسعه تجارت آنلاین

0
437
شرکت نایک

شرکت نایک، که بزرگترین تولیدکننده کفش در جهان محسوب می‌شود، در حالی درباره کاهش کارکنان خود هشدار داد که تلاش خود را برای فروش مستقیم از طریق اینترنت و خرده فروشی افزایش داده است. کاهش کارکنان شرکت نایک با هدف توسعه تجارت آنلاین صورت گرفته است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از روند بازار ، شرکت نایک، که بزرگترین تولید کننده کفش در جهان محسوب می‌شود، روز جمعه در حالی درباره کاهش کارکنان خود هشدار داد که تلاش خود را برای فروش مستقیم از طریق اینترنت و خرده فروشی افزایش داده است.

برنامه ریزی برای اخراج برخی از کارکنان نایک پس از آن صورت گرفت که روز پنج شنبه این شرکت از ضرر خالص سه ماهه 790 میلیون دلاری خود برای اولین بار طی دو سال اخیر خبر داد.

بخش عمده فروشی این شرکت به علت تعطیلی مغازه‌های کفش فروشی و فروشگاههای بزرگ درپی شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود.

نایک در یک بیانیه اعلام کرد: ما در حال تغییر منابع و ایجاد ظرفیت برای سرمایه‌گذاری مجدد در بالاترین مناطق بالقوه خود هستیم و پیش بینی می‌کنیم که مجدداً منجر به تعدیل نیرو شود.

این شرکت در ادامه تاکید کرد که کاهش تعداد نیروها به منظور پس‌انداز هزینه انجام نمی‌شود بلکه هرگونه پس‌انداز در اولویت‌های ما سرمایه‌گذاری می‌شود. کاهش کارکنان شرکت نایک با هدف توسعه تجارت آنلاین صورت گرفته است.

جان دوناهو، مدیر عامل نایک، روز پنج شنبه به تحلیلگران گفت که این شرکت در حال حاضر قصد دارد 50 درصد از کل مشاغل خود را به فروش دیجیتال اختصاص دهد. درحال حاضر این رقم 30 درصد در گزارش سه ماهه ثبت شده است.

منبع: تسنیم

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید