گزارشی از پیشرفت شهرک صنعتی کیف و کفش چالیش

0
828

شهرک‌ صنعتی چالیش یکی از شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی است که با هدف ایجاد مرکزی متمرکز برای صنف تولیدکنندگان کیف، کفش و سایر محصولات مرتبط برای افزایش ‌بهره‌وری تولید، فروش و صادرات محصولات تولید شده تاسیس گردید.  

اخبار صنعت چرم و کفش– برای ارتباط بیشتر با خریداران ، جلسه‌ای با حضور حاج جعفر باقری مالک و موسس شهرک صنعتی کیف و کفش چالیش تبریز با خریداران، تولیدکنندگان و هیات امنای شهرک برگزار گردید و گزارش و عملکرد شرکت چالیش از بدو تاسیس تا کنون به اطلاع حضار رسید. 

در این جلسه عنوان شد که شهرک چالیش به اعتراف همه مسئولین و فعالیت صنعتی کشور، جزو یکی از اولین‌ها و بهترین شهرک‌ها در ایران است و می‌تواند به عنوان یک نمونه مورد توجه سایر استان‌ها نیز قرار گیرد.

مدیر شهرک صنعتی چالیش پیشرفت‌ها را مدیون اعتماد اعضا می‌داند و می‌افزاید:  تمامی تبادل نظرها برای رسیدن به هدف اصلی و نهایی ما که کارآفرینی و کارکردن است می‌باشد. هدف ما این است که جمعی از تولیدکنندگان و هنرمندان صنعت کفش در این شهرک جمع شوند و روزی خود و کارگرانشان را به دست آورند.

به لطف خدا و همت همه بزرگواران به زودی شاهد فعالیت بیش از 170 واحد تولیدی در شهرک خواهیم بود. ما علیرغم مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و همچنین شیوع ویروس کرونا توانستیم تا زیرساخت‌های شهرک را فراهم کنیم.

پست گاز و لوله‌کشی‌های داخل شهرک به صورت کامل انجام شده است و به شبکه سراسری نیز وصل شده است. شبکه آب قابل شرب در تمام معابر شهرک و قطعات لوله‌گذاری شده و مخزن 80 متر مکعب کاملا تجهیز شده است و آب مصرفی از چاهی به عمق 220 متر قابل برداشت است. به زودی نسبت به نصب کنتورهای واحدها نیز اقدام خواهد شد.

شبکه مخابرات و اینترنت نا محدود با شبکه فیبر نوری تا دو ماه دیگر آماده بهره‌برداری خواهد بود. علاوه بر آن برق ۱۴ مگاواتی شهرک داخل معابر و بین پست‌های برق اجرا شده است و در حال اجرای کابل گذاری از پست برق بستان آباد به شهرک و تجهیز پست‌ها می باشیم.

کلیه جدول گذاری و جوی‌های معابر شهرک، اعم از اصلی و فرعی اجرا شده است. تقریبا ۴۰ درصد معابر ضلع شمالی شهرک  سنگ فرش خواهد شد و سایر معابر پس از اجرای کامل انشعابات آسفالت ریزی خواهد شد .

واحدهای تجاری ضلع غربی خیابان امیر کبیر آماده تحویل هستند و واحدهای فروخته شده پاساژ شهریار در حال اتمام است. تعداد شش فقره از مغازه‌های ورودی شهرک در بازارچه ستارخان، طبق قرارداد آماده و قابل تحویل است و الباقی مغازه‌ها در حال ساخت می‌باشند.

شبکه لوله گذاری فاضلاب شهرک کاملا اجرا و تا سر قطعات لوله  گذاری گردیده است . در حال حاضر برق موقت در شهرک دایر بوده و سازندگان و واحدهای در حال فعالیت از آن استفاده می‌کنند.

امیدواریم به زودی سایر واحدها و قطعات آماده تحویل و بهره‌برداری گردد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید