پويايي و سرزندگي صنعت کفش اصفهان

0
594
اعضای انجمن کفش استان اصفهان

صنعت کفش اصفهان از جمله صنايعي است که به خوبي فعال است و اهالي صنف دلسوزانه در راستاي پيشرفت اين صنعت قدم برمي‌دارند. در حاشيه افتتاحيه انجمن کفش اصفهان گفت و گويي با « اکبر زاهدي رئيس اتحاديه صنف کفاشان اصفهان و نعمت الله حقيقي، نايب رئيس انجمن کفش اصفهان» انجام داديم که در ادامه مي‌خوانيد.

اکبر زاهدي، رئيس اتحاديه کفش اصفهان

اکبر زاهدي رئيس اتحاديه کفش اصفهان: احداث شهرک کفش براي توليدکنندگان اصفهاني

شيوع بيماري کرونا بر کار اهالي صنف ما نيز تاثير خودش را گذاشت به طوري که تمام مغازه‌هاي اين صنف از 27 اسفندماه تعطيل شد و تمام توليدات روي دست فروشگاه‌داران ماند و توليدکنندگان نيز ضرر کردند. از سوي ديگر با رسانه‌اي شدن بحث چک‌هاي برگشتي از سوي دولت، اخلال‌هايي در کار ما ايجاد شد در حالي که اهالي صنف خود بهتر مي‌توانستند چک‌هاي برگشتي را مديريت کنند. از 23 فروردين سال‌ جاري نيز فروشگاه‌ها باز شد و به اين ترتيب حدود يک ماه اهالي صنف کفش اصفهان کسب و کارشان را تعطيل کردند.

از سوي ديگر تمام کارهاي نمايشگاه بهاره را نيز انجام داديم و از توليدکنندگان مطرح نيز دعوت به مشارکت و حضور در اين نمايشگاه کرديم اما به دليل اين بيماري کنسل شد و ضربه بدي به ما خورد. با اين وجود اگر محدوديت‌هاي بيماري کرونا نباشد و مسئولين اجازه بدهند، امسال نيز نمايشگاه اصفهان را برگزار خواهيم کرد.

امروز نيز مسئولين را دعوت کرده‌ايم تا مراسم افتتاحيه انجمن کفش را برگزار کنيم. از سوي ديگر بخش خصوصي با همکاري اتحاديه، زميني را خريداري کرده است که در پشت شهرک جي واقع شده است و بنا داريم يک شهرک صنعتي براي صنعت کفش در آنجا احداث کنيم و تصميم بر اين است که واحدهاي آن را پس از احداث تنها به توليدکنندگان واگذار کنيم.

نعمت الله حقيقي، نايب رئيس انجمن کفش اصفهان

نعمت الله حقيقي، نايب رئيس انجمن کفش اصفهان: افتتاح دفتر کفش در فرهنگسراي شهر قهجاورستانکفش اصفهان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید