جمع آوری روزانه ۲ تن پسماند تولید کفش در هیدج

0
342
تولیدکنندگان کفش هیدج

زنجان مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج گفت: روزانه حدود ۲ تن پسماند تولید کفش در هیدج از کارگاه های تولیدی جمع آوری می شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، علی اکبر ملک محمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که شهر هیدج یکی از قطب های اصلی تولید کفش کشور است، اظهار کرد: سالانه بیش از ۱۹ میلیون جفت کفش در این شهر تولید می شود.
وی با بیان این که در حالت استاندارد روزانه بیش از ۵۵ هزار جفت انواع کفش در شهر هیدج تولید می شود، عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که تولیدکنندگان کفش باید آن را حتما مدنظر خود قرار دهند، مدیریت اصولی پسماندهای صنعتی است.
ملک محمدی با بیان این که روزانه حدود ۲ تن پسماند تولیدی های کفش از کارگاه های تولیدی جمع آوری می شود، افزود: پس از جداسازی قسمتی از این پسماندها در کارخانجات مربوطه تبدیل به انواع کف پوش شده و مابقی نیز به محل دفن زباله شهر منتقل می شود.
این مسئول با تاکید بر این که محیط زیست به این موضوع نظارت مستمر دارد، ادامه داد: یک دستگاه نیسان، کار جمع آوری و انتقال این پسماندها را هر روز و حتی در روزهای تعطیل انجام می دهد.
مدیرعامل شرکت تعاونی تلاشگران کفش هیدج یادآور شد: مشکل اصلی این فرآیند این است که متاسفانه بعضی از تولیدی ها مبادرت به سوزاندن پسماند می کنند که این امر به محیط زیست ضربه می زند.

برای حل این مشکل طی بازدیدهای صورت گرفته توسط محیط زیست شهرستان، قول همکاری در همه زمینه های زیست محیطی این موضوع داده شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید