پرش بازار کفش‌های ورزشی تا سال ۲۰۲۷

0
442
پرش بازار کفش‌های ورزشی تا سال ۲۰۲۷

یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا به نام Cision، پیش‌‌بینی کرده است که ارزش بازار کفش‌های ورزشی در سال ۲۰۲۷ نسبت به سال ۲۰۲۰ بیش از ۳ درصد رشد خواهد کرد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، بازار کفش‌های ورزشی بر اساس نوع، به کفش‌های فوتبال،‌ بسکتبال، والیبال، دوومیدانی و… تقسیم می‌شود و طیف وسیعی از انواع کفش‌‌های ورزشی را تشکیل می‌دهد.

طبق گزارش‌های آماری، ارزش بازار کفش‌های ورزشی در سال ۲۰۲۰ معادل ۵۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون دلار بوده و پیش‌بینی شده که این رقم در سال ۲۰۲۷ با رشد ۳.۳ درصدی به ۶۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.

در این گزارش مهم‌ترین عوامل رشد بازار کفش ورزشی، افزایش اشتیاق و آگاهی در مورد فواید سلامتی ورزش و فعالیت‌های تناسب اندام عنوان شده است. همچنین دسترسی آسان و در دسترس بودن گزینه‌های متعدد به دلیل رونق بخش تجارت الکترونیکی خرده فروشی‌ها نیز عامل مهم دیگری برای رشد بازار کفش‌های ورزشی قلمداد می‌‌شود

از سوی دیگر انتظار می‌رود که افزایش روند شهرنشینی همراه با افزایش سطح درآمدها بر بازار کفش‌های ورزشی نیز تاثیرگذار باشد.

پیش‌بینی شده است که افزایش آگاهی در مورد داشتن یک سبک زندگی سالم به ویژه در میان جوانان، رشد بازار کفش ورزشی را به همراه داشته باشد. چرا که نسل جوان بیشتر به دنبال داشتن یک سبک زندگی سالم هستند و در ورزش و سایر فعالیت‌های مرتبط شرکت می کند.

مردم همچنین نسبت به اهمیت پوشیدن کفش ورزشی مناسب برای جلوگیری از آسیب های عضلانی، آسیب دیدگی پا، زانو درد، ناراحتی مفصل ران و کمر درد هنگام شرکت در ورزش آگاهی بیشتری پیدا می‌کنند و در نتیجه انتظار می رود تقاضای کفش ورزشی در سال‌های آینده بیش از سطح انتظار باشد.

علاوه بر این موارد، انتظار می رود بروز نوآوری‌های جدید در تولید کفش‌‌ها مانند کفش‌های هوشمندی که سوخت کالری را محاسبه می‌کنند ، تأثیر سودآوری در بازار کفش ورزشی داشته باشد.

در این میان،‌ پیش‌بینی شده آمریکای شمالی یکی بیشترین سهم را در دوره پیش‌بینی شده داشته باشد. ساکنان ایالات متحده به دلیل اشتیاق به ورزش، تناسب اندام و فعالیت های ماجراجویی مانند ایروبیک، پیاده‌روی، تمرین و دویدن در مسیرهای مختلف، بیشتر از سایر مناطق از کفش‌های ورزشی استفاده می‌کنند.

پس از آمریکا، آسیا و اقیانوسیه نیز از مناطقی هستند که یکی با رشد سریع استفاده از کفش‌های ورزشی مواجه خواهند شد. پیش‌بینی شده در دوره مذکور،‌ تقاضا برای کفش ورزشی در آسیا و اقیانوسیه همزمان با افزایش سطح درآمدها و افزایش ضریب نفوذ تجارت الکترونیک رشد پیدا می‌کند.

منبع: prnewswire

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید