همکاری پورشه و پوما در تولید کفش‌های الهام گرفته از ۹۱۱ توربو!

0
441
همکاری پورشه و پوما

پورشه با همکاری پوما در حال عرضه کلکسیونی تولید محدود از کفش‌هایی خاص برای گرامی داشت محصول نمادین خود است. این کفش‌ها شامل مدل‌های گوناگون برای هر نسل ۹۱۱ توربو بوده و از رنگ‌بندی ویژه‌ی آن دوران سود می‌برند.

بیشتر بخوانید: بزرگ‌ترین قراردادهای کفش در تاریخ فوتبال

هفته پیش بود که پورشه تصاویر و اطلاعاتی از برخی پروژه‌های مخفیانه خود را که هرگز به خط تولید راه نیافته بودند منتشر کرد. از جمله این کانسپت ها می‌توان به برخی نمونه‌های هایپرکار، مسابقه‌ای و اسپورت و یک مینی ون بسیار جالب الکتریکی اشاره کرد. هم‌اکنون ژرمن‌ها از محصولی غیرمنتظره‌تر رونمایی کرده‌اند!

این محصول حتی یک خودرو هم نیست هرچند روح ۹۱۱ توربو در آن دیده می‌شود. پورشه با همکاری پوما در حال عرضه کلکسیونی تولید محدود از کفش‌هایی خاص برای گرامی داشت محصول نمادین خود است. این کفش‌ها شامل مدل‌های گوناگون برای هر نسل ۹۱۱ توربو بوده و از رنگ‌بندی ویژه‌ی آن دوران سود می‌برند.

پورشه و پوما می‌گویند بال های عقب، نوارهای نورانی، کابین‌ها و خطوط بدنه به عنوان الهام‌بخش این کفش‌ها مطرح شده‌اند. البته شما هیچ‌گونه اسپویلر و بالی را در این کفش‌ها نخواهید یافت اما باید اعتراف کرد طراحی آن‌ها حس کلی پورشه ۹۱۱ توربو را منتقل می‌کنند.

پدرو موتا معاون بازاریابی پورشه آمریکای شمالی می‌گوید:

نمایش میراث پورشه و ترجمه آن به زبان طراحی پوما یک کار هیجان‌انگیز بوده است. معرفی نسل جدید ۹۱۱ توربو در تابستان سال جاری کاملاً لذت‌بخش بود و همکاری با پوما برای گرامی داشت این واقعه به ما اجازه داد تا محصولات اسپورت خود را به چیزهای دیگری نیز گسترش دهیم.

این کفش‌ها به دو بخش اصلی تقسیم می‌شوند. سرویس Ride آینده پوما به عنوان پایه‌ی کفش‌هایی بکار رفته‌اند که دارای ارتباط با ۹۱۱ توربوهای هوا خنک هستند درحالی‌که کفش‌های سری اسپیدکت پوما از نسخه‌های آب‌خنک کنونی الهام گرفته‌اند.

فروش رسمی این کفش‌ها تا چند ساعت دیگر شروع شده و سریع‌ترین طرفداران پوما شانس خرید اولیه این کفش‌ها را خواهند داشت. شما تنها ۲.۷ ثانیه برای پیش سفارش این کفش‌ها که قیمت ۱۵۰ دلاری دارند وقت خواهید داشت؛ اما چرا ۲.۷ ثانیه؟! چون شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو همین‌قدر است!

منبع: سایت پدال

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید