آغاز هفتمین نمایشگاه تخصصی کیف،کفش و چرم همدان از امروز

0
657
قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است

هفتمین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش و چرم از امروز به مدت ۴ روز تا ۵ شهریور ماه در سایت جدید نمایشگاه های بین المللی استان همدان از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ آغاز به کار خواهد کرد و برندهای برتر در این حوزه محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در این باره گفت: هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم از تاریخ ۲ لغایت ۵ شهریورماه در همدان برگزارمی شود و به دلیل ظرفیت مناسب استان در این زمینه بازدیدکنندگان از سایر استان ها و کشورهای مجاور حضور خواهند داشت.

احمد گازرانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۰۰ برند برتر استانی و کشوری حضور خواهند داشت که ۳۵ برند از استان همدان و ۶۵ برند از  استان های ديگر محصولات خود رادر غرفه ها به نمایش خواهند گذاشت که برای نخستین بار شرکت های ماشین ساز در آن حضور خواهند داشت.

گازرانی با بیان اینکه قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است، اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای رونق کسب و کار تولیدکنندگان و افزایش صادرات است.

گازرانی با بیان اینکه در نظر داریم از طریق برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش همدان بازار جدیدی را جذب و وارد بازار کشورهای دیگر شویم، اظهار داشت:  در صدد ارتباط تجاری و صادرات به کشورهای مختلف  هستیم.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان در زمینه تولید کفش‌های زنانه بسیار موفق عمل کرده است، گفت: بیش از 98 درصد از کفش‌های زنانه موجود در بازار همدان مربوط به تولید استان است.
رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : 1500 واحد در این  زمینه در شهر همدان فعالیت دارند که 400 واحد در زمینه توزیع و 1100 واحد در حوزه تولد مشغول به فعالیت هستند و این آمار نشان دهنده توسعه کمی و کیفی در حوزه کیف و کفش است.
وی با بیان اینکه به دنبال آموزش هنرجوهای علاقمند به رشته تولید کیف و کفش هستیم، اظهار داشت: متأسفانه در زمینه نیروی کار متخصص و کارگر این رشته دچار کمبود هستیم.

سالانه 500 هزار کیف تولید می‌کنیم  

گازرانی با بیان اینکه استان همدان در زمینه تولید کیف و کفش چرم سابقه درخشانی داشته است، گفت: متأسفانه مسئولان آنگونه که باید به این صنعت بها نمی‌دهند.
گازرانی ایجاد آزمایشگاه فنی و کیفی چرم و مدرسه چرم را از ضروریات این صنف دانست و گفت: توجه به زیر ساخت ها بخصوص مباحث کیفی و آموزشی زیر بنای توسعه هر چه بهتر در همه حوزه ها است که این صنعت نیز از این مقوله مستثنی نیست.
وی با اشاره به اینکه سالانه با  500 هزار سفارش خرید کیف مواجه هستیم افزود: از این تعداد 100 هزار عدد را تولید کنندگان همدانی پوشش می دهند و نیاز است در بحث تولید اقدامات جدی صورت بپذیرد .
مدیر نمایشگاه های کفش کشور نیز  گفت: هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی کیف ،کفش و چرم همدان با حضور ۱۰۰ تولیدی از 7شهر کشور همچون : تبریز ،همدان، مشهد، اصفهان، قم و زنجان از امروز آغاز خواهد شد.
شهرام حسین نژاد دانشور در  ادامه خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در این نمایشگاه ماشین آلات مختلف از سوی سه تولیدکننده مطرح کشوری عرضه خواهد شد.
حسین نژاد دانشور تصریح کرد: از سال ۹۳ که اولین نمایشگاه تخصصی در همدان برگزار شد تعداد تولیدکنندگان در همدان با افزایش چشمگیری روبرو شده است.
وی در ادامه افزود: در گذشته ۲۵۰ تولیدی در همدان فعالیت داشتند که با پیشرفت و توسعه این صنعت در شهر همدان این تعداد به ۱۰۰۰ تولیدی رسیده است.
حسین نژاد دانشور در ادامه هدف از برگزاری نمایشگاه کفش را حمایت از تولید داخلی و عمل به شعار سال بیان کرد و گفت: شعارهای معین شده از  طرف مقام معظم رهبری به مباحث اقتصادی و تولیدی تأکید داشته و برگزاری با قدرت نمایشگاه ها به  این موضوع جامه عمل پوشانده است.

اجرای کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی از دیگر بخش‌های هفتمین نمایشگاه تخصصی کیف، کفش، ماشین‌آلات و صنایع وابسته همدان است.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید