هفتمين نمايشگاه امپکس/ حضور بيش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی

0
299
هفتمين نمايشگاه امپکس/ حضور بيش از ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران: هفتمين نمايشگاه امپکس را در شرايط سخت دوران محدوديت‌های کرونايی با حضور بيش از ۱۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی(ترکيه و ايتاليا) برگزار کردیم و با استقبال بسيار خوب و غيرمنتظرانه مواجه شديم.

اخبار صنعت چرم و کفش – هفتمين نمايشگاه بين المللی چرم، کيف، کفش و صنايع وابسته (امپکس 7) با حضور قاسم نوده فراهاني، رئيس اتاق اصناف تهران، سرهنگ مرادی رئيس اماکن تهران، رئيس و هيئت مديره اتحاديه کفاشان دست‌دوز و جمعی از روسای اتحاديه‌های صنفی در سالن اصلی نمايشگاه بين‌المللی تهران افتتاح شد.

قاسم نوده فراهانی، رئيس اتاق اصناف تهران در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های بی‌شائبه اتحاديه کفاشان دست‌دوز در برپايی نمايشگاه تخصصی امپکس بيان داشت: انجام نمايشگاه‌های تخصصی بر محور و پايه نمايش توليدات داخلی و پتانسيل توليدکنندگان، نشان از انگيزه، تلاش و کوشش در جهت استقلال اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه امپکس با حضور معاون وزیر صمت افتتاح شد

رئيس اتاق اصناف تهران با تاکيد بر اينکه توليدکننده بايد عاشق باشد تا در شرايط سخت اقتصادی امروزی، دست از تلاش برندارد و با تمام قوا در اين مسير کوشش کند گفت: در شرايطی که شيوع ويروس کرونا، تهديد جدی برای همه است، رعايت اصول و موازين بهداشتی در کنار فعاليت اقتصادی، نشان از شور و نشاط برای به نمايش در آوردن پيشرفت و تلاش در امر توليد است. برای همه فعالان عرصه اقتصادی، بخصوص توليدکنندگان پر تلاش، آرزوی موفقيت دارم.

در اين مراسم همچنين رئيس اتحاديه کفاشان دست‌دوز تهران در خصوص نمايشگاه امپکس بيان داشت: هفتمين نمايشگاه امپکس را با شرايط سخت و در دوران محدوديت‌های کرونايی با حضور بيش از ۱۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی(ترکيه و ايتاليا) برگزار کردیم و با استقبال بسيار خوب و غيرمنتظرانه مواجه شديم. اين نشان از عملکرد موفقيت‌آميز در سال‌های پيشين دارد، لذا اميدوارم جهش خوبی برای بهبودکسب وکار و توليد و شکوفايی اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۰ صورت بگيرد.

رسول شجری، رئيس اتحاديه کفاشان دست دوز تهران در ادامه تاکيد کرد: اين نمايشکاه آذرماه هر سال برگزار می‌شد که امسال به دليل شيوع کرونا اين امر به بهمن ماه موکول گرديد. متاسفانه در انتهای سال برخی از توليدکنندگان به جهت حجم کار پايان هر سال به زحمت افتادند اما با حضور جهاد گونه خود نشان دادند که به توليد و کشور خود بسيار علاقمند هستند، از همه افرادی که در اين مهم همکاری کردند از جمله مسئولان سازمان صمت، اتاق اصناف تهران و هيئت مديره اتحاديه و همچنين تمامی شرکت‌کنندگان و استقبال‌کنندگان برای حضور سبزشان نهايت تشکر را دارم.

اين نمايشگاه با حضور بيش از ۱۰۰ غرفه شامل۸۰ درصد شرکت‌کننده ايرانی و ۲۰ درصد خارجي در چهار روز متوالی از ۲۷ لغايت ۳۰ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر، آماده استقبال از بازديدکنندگان می‌باشد.

اتاق اصناف تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید