هدف گذاری «نیو بالانس» برای تولید کفش‌ های سازگار با طبیعت تا سال 2030

0
575
هدف گذاری «نیو بالانس» برای تولید کفش‌های سازگار با طبیعت تا سال 2030

شرکت New Balance (نیو بالانس) که یک شرکت تولیدکننده لباس و کفش ورزشی در آمریکاست قصد دارد تا سال 2030 تمام محصولات خود را سازگار با طبیعت تولید کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، این شرکت چندین طرح ابتکاری را برای سلامت و حفظ محیط‌زیست در دستور کار خود قرارداده که تا سال 2030 اجرا خواهد کرد

جان استوکس، رئیس شرکت نیو بالانس در این زمینه گفته است: تولید محصول سازگار با محیط زیست همیشه اولویت اصلی این شرکت بوده است. ما تلاش می‌کنیم تا 100 درصد از برق مورد استفاده در تمامی شرکت‌های سراسر جهان را تا سال 2025 به برق تجدیدپذیر تبدیل کنیم تا در سال 2030 یکی از اعضای امضاکننده منشور صنعت مد سازمان ملل باشیم. همچنین قصد داریم انتشار 30 درصد از گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم. این شرکت قرار است تا سال 2025 هیچ زباله‌ای را از کارخانه‌های تولید کفش خود به محل دفن زباله منتقل نکند.

به گفته وی با توجه به اینکه پلی‌استر و چرم دو عامل اصلی تأثیرگذار بر  آب و هوا هستند، این شرکت تا سال 2025 ، 50 درصد از پلی‌استر مصرفی خود را بازیافت خواهد کرد. همچنین 100 درصد چرم مورد استفاده در کارخانه‌های خود را از برترین نوع چرم استفاده خواهد کرد. شرکت نیوبالانس اعلام کرده است که تا سال 2025 و در قالب طرح توانمندسازی زنان،‌ به تمامی کارکنان زن خود مهارت‌ها و آموزش‌های به‌روز را ارائه خواهد کرد.

منبع: footwearnews

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید