نمایش مدل‌ های جدید در زیره ترجان

0
619
نمایش مدل‌ های جدید در زیره ترجان

نمایشگاه اختصاصی زیره ترجان در تاریخ 31 تیر الی 2 مرداد ماه در محل ساختمان ترجان واقع در منطقه باغ سپهسالار برگزار گردید. در این نمایشگاه مدل‌های جدید زیره همراه با قالب ماهیچه، مدل‌های جدید کفش، چرم مصنوعی، چرم طبیعی و رویه‌های بافت متنوع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه بخش طراحی و لیزر نیز خدمات خود را به تولیدکنندگان کفش ارائه کردند.
رضا ترجانی مدیر گروه تولیدی زیره زیلان در مورد برگزاری این نمایشگاه گفت: بعد از کرونا به دنبال بهانه‌ای می‌گشتیم تا با دوستان ملاقات کنیم به همین جهت مدل‌های جدید را آماده کردیم تا شاید به این بهانه بتوانیم با دوستان دیداری تازه کنیم. مدل‌ها و قالب‌های جدید، چرم‌های طبیعی و مصنوعی و همچنین خدمات لیزر را در این چند روز آماده کردیم در ضمن مدلیست‌ها هم از ترکیه و ایران در این نمایشگاه اختصاصی حضور داشتند تا بتوانند خدمات ویژه‌ای به بازدیدکنندگان ارائه دهند.
اعضای هیات مدیره اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، نایب رئیس اتحادیه لوازم جانبی کفش، اعضای تعاونی کفاشان و تعدادی از برندهای مطرح کفش در روز اول از نمایشگاه اختصاصی زیره ترجان بازدید کردند. رسول شجری رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران ضمن تشکر از زحمات رضا ترجانی برای بهبود وضعیت صنعت کفش گفت: خدا را شاکریم که افرادی در صنعت کفش فعال هستند که برای بهبود صنعت تلاش می‌کنند و به فکر اشتغالزایی و به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشور هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید