نمایشگاه گاردا فراتر از انتظار است

0
336
نمایشگاه گاردا فراتر از انتظار است

نمایشگاه گاردا موقعیت خود را در جهان تثبیت کرده است. بیش از 8000 بازدیدکننده از 103 کشور جهان و همچنین 41 کشور غرفه دارد در چهار روز توانستند یک رویداد بین‌المللی را ثبت کنند. نمایشگاه گاردا به عنوان یک مرکز مرجع برای تجارت و یک پایگاه نوآوری تثبیت شده است.


به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، تسهیل تجارت جهانی از طریق کمک به سیستم تولید برای اتصال به بازار که عاملی اساسی در رقابت است در این نمایشگاه بین‌المللی انجام گرفت. در نمایشگاه اکسپو ریوا شو و کیف گاردا نگاهی بی‌‌سابقه به دنیای کفش‌ها و اکسسوری‌ها می‌شود.
جیان پائولو پدرتی، مدیر نمایشگاه می‌گوید: بیش از 8000 بازدیدکننده از نمایشگاه دیدن کردند که در این میان ایتالیا با 34%، آلمان 10%، فرانسه 6%، اسپانیا 5% و بریتانیا 4.5% بیشترین میزان را به خود اختصاص دادند ما حتی از کشورهایی که قبلا در این نمایشگاه حضور نداشتند بازدید کننده داشتیم. بسیار خوشحالیم که تعهد و تلاش برای جذب خریداران بین‌المللی ما را قادر ساخت تا به نتایج مطلوبی برسیم و خریداران از کشورهای جدیدی که تا به امروز از نمایشگاه بازدید نکرده بودند را جذب کنیم.
در میان شرکت‌های شرکت کننده در نمایشگاه، بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهان از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، آلمان و همچنین از کشورهای ترکیه، پاکستان، برزیل و چین نیز حضور داشتند. شایان ذکر است که تفاهم‌نامه ویژه‌ای نیز میان انجمن صادرات صنایع دستی و کشور هند با هدف تقویت حضور و ارتقای کیفیت گروه غرفه‌داری هندی در نمایشگا امضا شد.
السندرا آلبارتی، مدیر کل نمایشگاه نیز گفت: بازارها، نوآوری، محتوا و پایداری در یک مرکز برای جذابیت بیشتر نمایش و همچنین تعیین خطوط آینده توسعه کسب وکار را از طریق دهکده نوآوری در نمایشگاه به دست آوردیم.
طبق آمار، ایتالیا جایگاه خود را به عنوان سومین صادرکننده بزرگ جهان پس از چین و ویتنام با سهمی معادل 23% درصد و درآمد حاصل از صادرات معادل 10480 یورو، حفظ کرده است. صادرات ایتالیا در سال 2021، 17 درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن داشته است.
مدیر نمایشگاه اکسپو ریوا شو افزود: نمایشگاه نقش اساسی خود را به عنوان بستری برای تطبیق عرضه و تقاضا، با آگاهی از این که همیشه می‌توان فرصت‌های متفاوت و بازارهای جدید را به دست آورد، ایفا کرده است و نتیجه آن رضایت فوق‌العاده تعداد زیادی از هیات‌های تجاری حاضر در نمایشگاه بوده است.


منبع: اکسپوریواشو
ترجمه: شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید