برگزاری نمایشگاه کفش و چرم یک حرکت جهادی و بسیجی است

0
650

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته و نهمین دوره از نمایشگاه امپکس در تاریخ 26 الی 29 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
رسول شجری، رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‌دوز تهران و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه امپکس ورود تکنولوژی و فناوری‌های روز در زمینه مدلسازی، ماشین‌آلات، طراحی و مواد اولیه به صنعت و ایجاد تحول است.
صنعت کفش در دوران کرونا صدمات بسیاری را متحمل شد و زمان فروش و تولید را از دست داد. ما با برگزاری نمایشگاه که یک حرکت جهادی و بسیجی است می‌توانیم در راستای پیام مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، تحولی را در صنعت ایجاد کنیم‌.
رسول شجری افزود: از تمام اتحادیه‌های سراسر کشور و واحدهای تولیدی دعوت می‌کنیم تا با همراهی و همت عالی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه امپکس به ما یاری برسانند.
لازم به ذکر است اتحادیه تمام تلاش خود را برای برپایی نمایشگاه خواهد کرد و اگر مصوبه جدیدی از ستاد ملی کرونا جهت تعطیلی اصناف ابلاغ شود به شدت مخالفت خواهد کرد چرا که تعطیلی تولید به مانند مرگ خاموش در صنعت است است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید