نمایشگاه کفش بهار و تابستان 2023 مسکو

0
519
نمایشگاه کفش بهار و تابستان 2023 مسکو

نمایشگاه‌های مد کفش بهار و تابستان 2023 یورو شو و CPM در تاریخ 8 الی 11 شهریور در محل نمایشگاه اکسپو سنتر روسیه برگزار شد.
این نمایشگاه تنها نمایشگاه بین‌المللی B2B کفش، کیف و لوازم جانبی در روسیه و کشورهای مشترک المنافع برای ارائه مجموعه‌های فصل تابستان و بهار 2023 برگزار گردید.
اتحاد دو نمایشگاه یورو شوز و CPM برای برگزاری این نمایشگاه بسیار موفقیت آمیز بود و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه توانستند به بازارهای هدف خود نزدیک شوند و بازدیدکنندگان نیز با مدل‌های پسند روز آینده آشنا شوند.


بیش از 200 برند کفش، کیف و لوازم جانبی از اروپا و روسیه در این نمایشگاه حضور داشتند و 80 شرکت تولیدکننده کفش نیز از کشورهای آلمان، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، فرانسه، فنلاند، ترکیه، مجموعه‌های جدید خود را برای بهار و تابستان 2023 در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه حوزه‌های تخصصی لوازم جانبی کفش و کیف، کالاهای چرمی و همچنین شرکت‌های تولید چرم و مواد نیز در سالنی جداگانه به معرفی محصولات خود پرداختند. علی‌رغم مشکلات و مسائل موجود در روسیه، تمام شرکت‌کنندگان اصلی از جمله شرکت‌های اروپایی تصمیم گرفتند بازار روسیه را ترک نکنند و در نمایشگاه شرکت کنند.
یکی از تولیدکنندگان کفش ترکیه می‌گوید: ارائه محصولات جدید تولیدکنندگان ترکیه در ماه شهریور به خریداران روسی به صورت یک سنت درآمده است و امسال هم برندهای جدیدی از ترکیه که تولیدکننده کیف و کفش هستند مجموعه‌های خود را در مسکو ارائه دادند. در این دوره از نمایشگاه کشورهای جدیدی مانند هند، ایران و ازبکستان نیز حضور داشتند.
خریداران و صاحبان خرده فروشی کفش از مسکو، سن پترزبورگ، یکاترینبورگ، کراسنودار، سوچی، ولادی وستوک و سایر شهرهای روسیه، و همچنین از بلاروس، قزاقستان، ارمنستان از این نمایشگاه بازدید و قراردادهای خود را منعقد کردند.
مترجم: شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید