نمایشگاه چرم هند، سکویی برای پرواز

0
616
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چرم هند (IILF)
مراسم افتتاحیه نمایشگاه چرم هند

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چرم هند (IILF) از تاریخ 12 الی 14 بهمن ماه در مرکز تجارت شهر چنای برگزار شد. نشریه اخبار صنعت چرم و کفش تنها نماینده مطبوعاتی حاضر از آسیا در این نمایشگاه بود.
نمایشگاه بین‌المللی چرم هند طیف وسیعی از محصولات مرتبط با صنعت چرم، از مواد اولیه گرفته تا محصولات نهایی را در بر می‌گیرد. در این نمایشگاه کفش، مواد اولیه کفش، رویه، کفی، پاشنه، پوشاک چرمی، لوازم جانبی مد، کالاهای چرمی، ماشین آلات و مواد شیمیایی چرم و کفش به معرض نمایش گذاشته شد.
نمایشگاه چرم هند، سکویی برای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان جهان است تا بتوانند برای نمایش محصولات و خدمات خود گرد هم آیند. علاوه بر آن سمینارهایی هم با موضع مد و ارائه آخرین رنگ‌ها و سبک‌ها برگزار گردید.
ماشین سازی اسدی نیز یکی از تولیدکنندگان ایرانی بود که توسط نمایندگی خود در این نمایشگاه حضور داشت. بازرگانی رخش نیز توسط نمایندگی خود در این نمایشگاه حضور داشت. با وجود شیوع بیماری کرونا در چین، نمایشگاه چرم هند توانسته بود تا مدیریت خوبی در این زمینه داشته باشد تا غرفه‌داران و بازدیدکنندگان بتواند به کار تجارت خود بپردازند.
همزمان با این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه طراحی نیز برگزار شد. عقیق احمد رئیس انجمن صادرات چرم هند می‌گوید این نمایشگاه با هدف فراهم آوردن بستری مناسب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان هند ایجاد شده است تا بتوانند با طراحان بزرگ داخلی و خارجی آشنا شوند و زمینه‌ای فراهم گردد تا طراحی خلاقانه توسعه پیدا کند.
در نمایشگاه طراحی 51 نفر طراح از 46 شرکت حضور داشتند و با طراحان برتر روابط بلند مدت تجاری برقرار شد. نمایشگاه طراحی مورد تشویق وزارت بازرگانی، صنعت و دولت هند است و برگزاری چنین نمایشگاهی موفقیت‌های جدید را در راه توسعه طراحی ایجاد خواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید