نشست خبری هشتمین نمایشگاه امپکس امروز برگزار شد

0
1431
نشست خبری هشتتمین نمایشگاه امپکس امروز برگزار شد

نشست خبری هشتمین نمایشگاه کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته – امپکس 2022 امروز در محل ستاد برگزاری این نمایشگاه واقع در اتحادیه کفاشان دستدوز تهران و با حضور نمایندگانی از تشکل‌ها، نشریات تخصصی صنعت چرم و کفش و خبرگزاری‌‎های داخلی برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، رسول شجری، رئیس ستاد امپکس هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقا صنعت چرم و کفش و رسیدن به جایگاه واقعی آن اعلام و خاطر نشان کرد: هشتمین نمایشگاه امپکس با همت 6 تشکل صنعت چرم و کفش یعنی اتحادیه کفاشان دست دوز تهران، اتحادیه صادرکنندگان چرم مصنوعی، اتحادیه سراجان تهران، انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه لوازم جانبی کفش و جامعه صنعت کفش ایران پیگیری و برگزار می شود. علاوه بر این تشکل‌های سایر شهرستان‌ها از جمله اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، هیدج به همراه اتحادیه اسلامشهر، شهرقدس، بهارستان در نمایشگاه حضور فعال دارند.

رئیس ستاد امپکس اعلام کرد: هشتمین نمایشگاه کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته(امپکس2022) با توجه به شرایط اقتصادی موجود خوشبختانه با استقبال خوب شرکت‌‎ها مواجه شده است و امسال در مقایسه با دوره قبلی از رشد 200 درصدی برخوردار است. فضای اختصاص یافته امسال 15 هزارمترمربع که توسط 190 شرکت داخلی و بین المللی از ترکیه، چین و ایتالیا تکمیل شده است.

نمایشگاه امپکس 2022 قرار است از 21 الی 24 دیماه 1400 در مرکز نمایشگاههای بین‌المللی تهران و در سه سالن خلیج فارس، 40 و 41 از 8 صبح تا 3 بعدازظهر میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان صنف چرم و کفش و صنایع وابسته خواهد بود. همچنین برای بازید عموم مردم و متخصصین سرویس ایاب و ذهاب در مناطق باغ سپهسالار و بازار تهران تدارک دیده شده است.

همانند سالهای گذشته و در حاشیه برگزاری نمایشگاه امپکس دوره آموزشی با حضور اساتید ایتالیایی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید