موفقیت برای موج سواران ورزیده

0
660
افشین شادی مهر- مدیر مسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش

سلام و درود بر خوانندگان عزیز و حامیان گرامی مجله که با حضورشان باعث تداوم کار می‌شوند.
دوست عزیزم شاهین فاطمی یکی از مدیران درسا همیشه در صحبت‌هایش می‌گوید که ما باید مشتری را در زر ورق نگهداریم و نگذاریم آب در دلش تکان بخورد، آن موقع است که می‌‌توانیم مشتریان وفادار داشته و سازمان را حفظ کنیم و ما بسیار سپاسگزاریم از شما عزیزان که مجله را می‌خوانید و به ما دلگرمی می‌دهید.
روزهای گرم تابستان را در شرایطی به سر می‌بریم که کسب و کار بسیار سخت شده و بیشتر واحدها با سختی روزی خود را می‌گذرانند. البته در این سختی‌ها هم اتفاقات خوبی افتاده که به عنوان مثال می‌توان از نقد فروشی نام برد که ما سالیان سال آرزویش را داشتیم. دوست عزیزم ابوالفضل آژیتا به من یادآوری کرد که تو و کاوه آذری اوایل سال 97 گفتید که باید نقدفروشی کرد و من مخالفت کردم و گفتم مگه می‌شه! ولی الان بسیار راحت این کار را می‌کنیم و خیلی عالی است و آسوده شده‌ایم.
از طرف دیگر جالب است بدانید در این مدتِ تحریم‌ها و گرانی‌ها، افزایش دستمزد کارگران و افزایش قیمت مواد اولیه، تعدادی از کارخانه‌‌داران بزرگ پیشرفت خوبی در زمینه تولید و فروش در سطح صنایع کشور کرده‌اند. تجلیل از برترین تولیدکنندگان که در گرامیداشت روز ملی اصناف انجام شد گواهی بر صدق این امر است و افتخار می‌کنیم که دکتر علی اژدرکش توانست جایزه برترین تولیدکننده سال را از میان صنایع مختلف با مدیریت خوب و پرسنل آموزش دیده دریافت کند.
کسانی که ورزیده هستند و تمرین موج سواری دارند، منتظر موج‌های بلند می‌مانند تا به خود و دیگران نشان دهند که چگونه اوج می‌گیرند. شاید برای آنهایی که مبتدی هستند موج بلند خطرناک باشد و منجر به آسیب یا حتی مرگ شود ولی آنهایی که عاشق موج سواری هستند، می‌دانند که هرچه موج قوی‌تر و بلندتر باشد هم لذت بیشتری دارد و هم بالاتر می‌روند و مسیر بیشتری را می‌پیمایند. در حال حاضر هشتاد درصد از واحدهای تولیدی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند اما آن بیست درصد باقیمانده، عالی کار می‌کنند و راضی هستند.
حال شاید بپرسید آن هشتاد درصد چه کار باید انجام دهند؟ راهکارهای بسیار وجود دارد. اولین و مهمترین عامل تغییر نگرش است که گروه کارشناسی مجله اخبار صنعت در حال ارزیابی آن هستند. در صورتی که تمایل داشتید خدمتتان حضوری بررسی خواهیم کرد که مشکل از کجا ناشی می‌شود چرا که قطعا در سرمقاله نمی‌گنجد. سعی ما همواره در این بوده است که در بخش فرهنگی و علمی صنعت چرم و کفش خدمتگزار باشیم.
احمد گازرانی، رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان لقب پدرکفش را به بنده داد که به نظرم برای این لقب خیلی جوان هستم اما سعی دارم در آینده‌ای نزدیک با تیم مجربی که همراهمان هستند تحولی بزرگ در صنعت کفش ایجاد کنیم. به امید آن روز


شاد و پيروز باشيد با ايده‌ها و انرژي مثبت
افشين شادي‌مهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید