موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از کفش ملی

0
894
موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از کفش ملی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی موافقت کردند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایلنا، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی، گفت: شرکت آتیه صبا مسئول بخشی از اموال بازنشستگان است، شرکت کفش ملی جهت پرداخت بدهی دولت به صندوق بازنشستگی واگذار شد. این کارخانه هزاران کارگر داشت و امروز وضعیت آن به جایی رسیده که کارخانه و کارگر وجود ندارند. در صورتی که می‌توانست در حوزه بین الملل دارای شعب مختلف باشد و نقش بسزایی در سودآوری و خدمت به بازنشستگان داشته باشد.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار نفر در مجموعه کفش ملی کار می‌کردند اما این مجموعه امروز فقط یک تابلو دارد و زمین آن را فروخته اند. شرکت کفش ملی زمین خورده و مجموعه‌های دیگر کفش تولید می‌کنند و در فروشگاه‌های کفش ملی به فروش می‌رسانند. این مجموعه زیان ده است و هزاران میلیارد اموال این شرکت در سطح شهرستان‌ها وجود دارد که زیان ده هستند.

در پایان نمایندگان با ۱۳۳ رأی موافق با تحقیق و تفحص از این شرکت موافقت کردند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید