موارد استفاده کیسه های ژل سیلیکا چیست؟

0
550
موارد استفاده کیسه های ژل سیلیکا

اخبار صنعت چرم و کفش – از بیرون انداختن کیسه های ژل سیلیکا که درون جعبه کفش‌ها می گذارند خودداری کنید! کارهای زیادی می توانید با آنها انجام دهید!

ژل سیلیکا

شرط می بندیم همیشه کیسه‌های ژل سیلیکا که در جعبه کفش و بسته‌بندی وسایل برقی پیدا می‌کنید، بلافاصله در سطل زباله می‌اندازید! حیف است، آیا می‌دانستید کارهای زیادی می‌توانید با این توپ‌های کوچک انجام دهید؟

قدرت جذب

این کیسه ها به دلیل جذب رطوبت از محیط اطراف خود درون بسته بندی ها قرار می گیرند چراکه توپ های سیلیکا جذب کننده رطوبت موجود در هوا هستند و از این طریق، محصولات موجود در جعبه یا بسته بندی را حفظ می کنند.

کیسه های ژل سیلیکا قدرت جذب رطوبت بالایی دارند

موارد استفاده

عکس:

کیسه های سیلیکا برای دست نخورده نگه داشتن یادگاری ها و خاطرات بسیار مفید هستند. یک کیسه ژل سیلیکا را در جعبه ای که برای نگهداری عکس ها و یاداشت ها استفاده می کنید قرار دهید، دیگر به هیچ وجه در اثر رطوبت یادگاریهایتان آسیب نمی بینندو به این ترتیب ،رنگ این وسایل برای مدت زمانی طولانی حفظ می شوند.

دوربین:

وقتی در تعطیلات با خود دوربین به طبیعت می برید ، به دلیل آب و هوای گرم یا رطوبت زیاد، احتمال مرطوب یا حتی خیس شدن لنز بسیار وجود دارد. برای جلوگیری از نشت رطوبت به دوربین ، می توانید یک کیسه ژل سیلیکا را در کیسه ای که دوربین خود را در آن قرار داده اید ، بگذارید.
مطالب پیشنهادی

چمدان لباس ها:

وقتی لباس های خود را در چمدان یا کیف می گذارید ، احتمال مرطوب شدن آنها زیاد است که می تواند باعث شود لباس ها بوی نم و بد بدهند. جلوگیری از این مشکل با قرار دادن یک کیسه ژل سیلیکا در چمدان یا کیفی که لباس ها را می گذارید بسیار آسان است.

جواهرات:

جواهرات نیز یکی از مواردی است که می تواند تحت تأثیر رطوبت قرار گیرد ، حتی اگر در یک مکان مرطوب نگهداری نشود. آیا می خواهید از تغییر رنگ جواهرات خود جلوگیری کنید؟ پس ایده خوبی است که یک کیسه ژل سیلیکا را در جعبه جواهرات خود قرار دهید.

کیسه های ژل سیلیکا قدرت جذب رطوبت بالایی دارند. در جذب رطوبت داخل خودرو بسیار کارایی دارند

رطوبت روی شیشه ماشین:

خصوصا در زمستان، رطوبت زیادی روی شیشه جلو اتومبیل شما ظاهر می شود که مانع رانندگی است. با قرار دادن چند کیسه ژل سیلیکا بر روی داشبورد می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

موبایل:

گوشیتان در آب افتاده است؟ شاید با ترفند برنج آشنا باشید ، اما آیا می دانستید که کیسه ژل سیلیکا بسیار موثرتر است؟ یک کاسه را با این توپ ها پر کنید ، تلفن خود را داخل کاسه قرار دهید و بگذارید به مدت 24 ساعت در آنجا بماند؛ خودتان متوجه خواهید شد که گلوله های سیلیکا بسیار موثرتر از برنج هستند.

کیسه های ژل سیلیکا قدرت جذب رطوبت بالایی دارند

منبع: سایت طلا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید