معرفی نمایندگی زیره زیلان در نمایشگاه تبریز

0
524
معرفی نمایندگی زیره زیلان در نمایشگاه تبریز

نام زیلان نامی آشنا در صنعت کفش ایران است. از زمانی که زیلان ترکیه در ایران سرمایه‌گذاری کرده است، یاشار آلتونتاش مدیریت زیره زیلان در ایران را بر عهده گرفته است. شرکت زیره کفش زیلان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات به روز ایرانی، ترکیه‌ای، ایتالیایی و نیروی کار انسانی ایرانی در سال‌های اخیر توانسته است جایگاه ویژه‌ای بین تولیدکنندگان ایرانی باز کند.
عدم ثبات نرخ ارز، تحریم‌های بی‌رحمانه اقتصادی ایران، شیوع بیماری کرونا و… چالش‌هایی بوده‌اند که زیلان در چند سال اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده است اما با پشتکار و مدیریت صحیح همچنان در بازار کفش ایران فعال است.
تولید محصولات با کیفیت زیره کفش از جنس پی،یو و ترمو در مدل‌های زنانه و مردانه و ارائه‌ مدل‌های جدید و خلاقانه از مزیت‌های زیره زیلان است. در واقع می‌توان گفت مدل‌های زیره شرکت زیلان همگام با مدل‌های جدید در ترکیه و ایتالیا تولید و به دست مشتریان ایرانی می‌رسد.
در دو سال اخیر شرکت زیلان به دلیل شیوع بیماری کرونا در هیچ یک از نمایشگاه‌های داخلی حضور نداشت و میزبان مشتریان خود در نمایشگاه‌های آیسف و آیمد ترکیه بود اما خوشبختانه زیلان توانست در بیست و سومین نمایشگاه بین‌الملی تبریز که از 22 الی 25 تیرماه برگزار شد حضور داشته باشد.
یاشار آلتونتاش حضور شرکت زیلان در نمایشگاه تبریز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بعد از چند سال توانستیم در یکی از نمایشگاه‌های ایران شرکت کنیم و با مشتریان خودمان بازدید داشته باشیم. برای مجموعه ما نمایشگاه‌ها همیشه مثبت هستند چرا که از نظرات و پیشنهادات مشتریان برای کارهای آینده خود مطلع می‌شویم.
مدیر شرکت زیلان، در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار صنعت چرم و کفش گفت: اهدای نمایندگی در تبریز را یکی دیگر از دلایل حضور خود در نمایشگاه عنوان کرد و افزود: حدود 10 سال بود که فعالیت زیره زیلان در تبریز کم شده بود. طبق صحبت‌هایی که با نمایندگی جدید خود آقای حجازی فر داشتیم تصمیم گرفتیم در نمایشگاه حضور پیدا کنیم و به طور رسمی نمایندگی زیره زیلان در تبریز را به ایشان واگذار کنیم. البته قبلا با ایشان همکاری داشتیم چرا که ایشان نمایندگی شرکت کمیتکس که تولیدکننده پلی‌یورتان است را در ایران بر عهده دارد.
ما مواد اولیه خودمان را از ترکیه و ایتالیا تهیه می‌کنیم چرا که معتقدیم برای کیفیت عالی باید از مواد اولیه مرغوب نیز استفاده شود. شرکت کمیتکس یکی از بهترین تولیدکنندگان مواد پی.یو است. قبل از این که کمیتکس در ایران نمایندگی داشته باشد ما خودمان مواد را از ترکیه وارد می‌کردیم اما از زمانی که آقای حجازی فر نمایندگی کمیتکس در ایران را برعهده گرفت ما نیز از مشتریان ایشان در ایران شدیم و مواد اولیه را از این طریق تهیه می‌کنم. البته هر گاه بتوانیم کیفیت زیره‌ها را با مواد پلی‌یورتان ایرانی نیز حفظ کنیم به طور حتم از مواد ایرانی استفاده خواهیم کرد.
یاشار آلتونتاش در ادامه افزود: ما 50 مدل از زیره‌های جدید خود را در نمایشگاه تبریز رونمایی کردیم و ثبت سفارشات نیز انجام گرفت. در کل نمایشگاه تبریز برای ما خوب بود و ما توانستیم بهترین استفاده را از آن بکنیم هر چند که بعد از نمایشگاه به بیماری کرونا مبتلا شدم.
سید محمد حسین حجازی‌فر نماینده رسمی زیره زیلان در تبریز، جوانی 39 ساله فارغ التحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه آزاد تبریز است. وی 10سال است که در زمینه مواد اولیه کفش فعالیت دارد و اکنون نمایندگی شرکت کمیتکس ترکیه و زیره زیلان در ایران را عهده دار است.
حجازی‌فر در مورد همکاری خود با زیلان می‌گوید: همیشه به دنبال مواد و اجناسی هستم که بهترین کیفیت را داشته باشند تا شرمنده خلق خدا نشوم. کمیتکس یکی از بهترین برندهای مواد است و از مزایای زیلان نیز استفاده از بهترین مواد در تولید زیره است.
وی می‌افزاید: ما برای این که نمایندگی زیلان راداشته باشیم سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌ایم. در حال حاضر دو دفتر برای فروش زیره داریم یکی در بازار و دیگری در شهرک صنعتی چالیش و تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم نمایندگی فروش برند زیلان را داشته باشیم. به همین دلیل از مدیریت زیلان دعوت کردیم تا در نمایشگاه تبریز حضور داشته باشند تا دفتر نمایندگی با حضور ایشان افتتاح گردد.
سید محمد حسین حجازی‌فر در پایان در مورد نمایشگاه تبریز می‌گوید: از لحاظ کاری نمایشگاه تبریز برای ما بسیار خوب بود اما شرایط برگزاری نمایشگاه نامناسب بود. گرمی هوا و عدم امکانات تهویه در نمایشگاه آزارمان داد که امیدوارم سال‌های آینده حداقل در فصل گرما نمایشگاه برگزار نشود. به هر حال ما در نمایشگاه تبریز شرکت کردیم و بیشترین بهره‌وری را نیز از نمایشگاه داشتیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید