مشارکت حداکثری در انتخابات انجمن صنایع چرم ایران

0
764
مشارکت حداکثری در انتخابات انجمن صنایع چرم ایران

انتخابات انجمن صنایع چرم ایران ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۱ در تبریز برگزار شد. ۱۴۶ نفر از اعضای انجمن صنایع چرم ایران در انتخابات این انجمن شرکت کرده‌اند که ۲۲ نفر از اعضا برای انتخابات هیات مدیره نامزد شدند‌.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش – علی حسن زاده دلیر با ۱۲۵ رای، موسی باستانیان شاه‌گلی با ۱۰۱ رای، مسعود بنابیان با ۱۰۰ رای، مهدی امینی با ۷۵ رای، علی‌اصغر رستم پور با ۷۵ رای، بابک مصری با ۷۱ رای، شهاب میهن دوست با ۶۶ رای، حمیدرضا نفر با ۶۱ رای، مهدی یوسفی فر با ۵۴ رای، مهدی بهفرشت با ۵۳ رای، فرزان مهاجر با ۴۹ رای و مجید چرمچی با ۴۳ رای، منتخبین انجمن صنایع چرم ایران بودند.
همچنین کسری حسن‌زاده دلیر ۴۱ رای و امید هنرپرور با ۱۴ رای به عنوان اعضای علی‌البدل و فریدون کاظم زاده با ۹۱ رای به عنوان بازرس انجمن صنایع چرم ایران انتخاب شدند.
به دلیل این که انتخابات در تبریز برگزار گردید و عده‌ای از تولیدکنندگان چرم در تهران و ورامین قادر به شرکت در این انتخابات نبودند، بنا به برنامه‌ریزی انجمن روز 22 خرداد با نظارت هیات رئیسه و بازرس انجمن، انتخابات در چرمشهر ورامین و روز 23 خرداد نیز در دفتر انجمن چرم تهران برگزار گردید و آرای اخذ شده همراه با وکالت نامه رای‌دهندگان برای انتخابات نهایی به تبریز ارسال گردید.
علی حسن زاده دلیر رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع چرم ایران درباره روند انتخابات انجمن گفت: از بین حدود ۱۹۴ نفر از اعضای انجمن، ۱۴۶ نفر در آن شرکت کردند که در نتیجه این انتخابات پر شور توانستیم رای گیری سالم و شفافی برگزار کنیم و اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع چرم ایران را انتخاب کنیم.
علی حسن زاده دلیر افزود: امیدوارم در هیات مدیره فعلی در حل مشکلات عدیده‌ای که پیش روی صنعتگران حوزه صنعت چرم وجود دارد بتوانیم مشکلات را در حد الامکان منتفی کنیم.


مسعود بنابیان، نایب رئیس انجمن صنایع چرم کشور گفت: طی سال‌های گذشته صنعت چرم مظلوم واقع شده و نیاز بود تا با حضور در چنین انجمنی فرصتی ایجاد کنیم تا صدای فعالین صنعت چرم به گوش مسئولین برسد.
وی افزود: سال‌هاست طرح بازسازی و نوسازی صنعت چرم مسکوت مانده و اگر بتوانیم این طرح را احیا کنیم و ماشین آلات فرسوده فعالین حوزه چرم را بازسازی کنیم می‌توانیم از این طریق اقداماتی در جهت احیای صنعت چرم برداریم.
جهانگیر مجیدی دبیرکل انجمن صنایع چرم ایران نیز بیان کرد: از شش ماه گذشته مقدمات این انتخابات را فراهم‌ کرده بودیم اما متاسفانه به دلیل ممنوعیت‌های کرونا نمی‌توانستیم مجمع را برگزار کنیم که خوشبختانه ۲۵ خرداد ماه با گرفتن تاییدیه از وزارت کار مجمع را برگزار کردیم و با مشارکت ۱۴۷ نفر از اعضای انجمن این انتخابات برگزار شد.
مجیدی افزود: با در نظر گرفتن این که اعضای انجمن ۱۹۴ نفر هستند، مشارکت حداکثری در انتخابات جدید نشانه عملکرد خوب انجمن بود و خوشبختانه گروه‌های مختلفی در مجمع مشارکت داشتند و همچنین گروه‌های مختلفی نیز به رقابت در انتخابات پرداختند. امیدوارم انتخابات امروز گامی برای اقدامات بزرگ‌تر باشد و منجر به توسعه صنعت چرم در کشور شود.
بابک مصری، مدیرعامل چرم مشهد در خصوص روند انتخابات انجمن صنایع چرم ایران عنوان کرد: انتخابات با عظمت و باشکوهی داشتیم، بطوری که تا کنون در تاریخ انجمن چرم چنین انتخاباتی با حضور حداکثری اعضا را تجربه نکرده بودیم.
وی افزود: ترکیب بسیار خوبی از گروه چرم‌سازها و محصولات چرمی در حال حاضر در این انجمن حضور دارد و امیدواریم در کنار هم بتوانیم سیاست‌هایی را که به نفع صنعت می‌باشد اجرا کنیم و در راستای پیشرفت صنعت چرم و منافع فعالین چرم بتوانیم از دولت مردان مطالبه کنیم تا هم باعث ایجاد اشتغال شویم و هم از خروج ارز در کشور جلوگیری کنیم.
زمانی که چرم تبدیل به محصول می‌شود تعداد افراد شاغل نسبت به تعداد افرادی که در صنعت چرم سازی هستند ۵ الی ۱۰ برابر می‌شود. صنعت چرم، دارای ارزش افزوده و اشتغال‌زایی بالایی است.
وی ادامه داد: امیدواریم که این انتخابات نتیجه خوبی داشته باشد و در سایه تعاملی که بین فعالان حوزه چرم اتفاق افتاده، شاهد شکوفایی بیش از پیش صنعت چرم کشور باشیم و محصولاتمان را به نقاط مختلف دنیا صادر کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید