مرا عهدی است با جانان

0
698
معرفی جشنواره سی پال در اتاق بازرگانی
سهیلا جبری،  مدیر جشنواره سی‌پال
سهیلا جبری، مدیر جشنواره سی‌پال

دومین جشنواره سی‌پال در آذرماه سال 1398 برگزار خواهد شد. تجربه موفقی که سی‌پال در اولین دوره از برگزاری خود داشت موجب شد تا از زبان کارشناسان به معرفی این جشنواره بپردازیم.
سهیلا جبری، مدیر جشنواره سی‌پال در مورد برگزاری این جشنواره می‌گوید: دومین جشنواره سی پال با مجوز بنیاد ملی مد و لباس در بخش‌های متفاوتی برگزار خواهد شد.
این بخش‌ها شامل طراحی لباس، طراحی زیورآلات، طراحی کفش و کیف، طراحی پارچه و پارچه‌سازی، دست‌دوزهای سنتی، عکاسی و مدلینگ و متعلقات و اکسسوری در حیطه مد و لباس خواهند بود.
موضوع دومین جشنواره سی‌پال، جاده ابریشم است و طراحان با الهام از جاده ابریشم، زیباترین کارهای خودشان را در مسیر جاده ابریشم در سی‌پال طراحی خواهند کرد.
در این دوره رویکرد سبک شناسانه به جشنواره خواهیم داشت و کارها در قالب سبک‌های متفاوت و سبک‌های جهانی ارائه خواهد شد. بخش تک اثر و کالکشن نیز خواهیم داشت و جشنواره در این دو بخش نیز میزبان آثار هنرمندان خواهد بود.
میترا تمجیدی نیز که از اساتید مطرح طراحی لباس است در مورد جشنواره سی‌پال می‌گوید: یک مصرع شعر همیشه برای همکاری با دوستان عزیزم خانم جبری و خانم شهبازی بزرگوار در ذهنم می‌پیچید که،«مرا عهدی است با جانان». از روزی که افتخار داشتم و برای داوری جشنواره سی‌پال دعوت شدم این شعر در ذهن من حک شده است و تا زمانی که سی‌پال ادامه داشته باشد همراه این عزیزان خواهم بود.
در حوزه مد و لباس، ما جشنواره‌های حرفه‌ای بسیار کمی داریم که حتی از تعداد انگشتان دست هم کمتر است. سی‌پال بین جشنواره‌های مد و لباس و اتفاقاتی که در این حوزه می‌افتد، توانسته تا همراهان بسیار خوبی برای خودش جذب کند. امسال که دومین سال برگزاری این جشنواره است با یک موضوع بسیار شگرف همراه شده است. جاده ابریشم موضوعی است که طراحان مد و لباس باید به آن توجه داشته باشند و با تحقیق و مطالعه فراوان کالکشن یا آثارشان را با این موضوع برای جشنوره ارائه دهند.
نکته‌ای که برایم حائز اهمیت است و دوست دارم به شرکت کنندگان در جشنواره بگویم این است که از همه تقاضا دارم با تمام توان خود برای جشنواره وقت بگذارند. چون برنامه‌های متنوع و علمی برای انتخاب آثار خواهیم داشت. این امرکار طراحان را سخت‌تر و جذاب‌تر خواهد کرد و همچنین انتخاب ما را هم سخت‌تر می‌کند.

معرفی جشنواره سی پال در دانشگاه الزهرا
معرفی جشنواره سی پال در دانشگاه الزهرا

من به عنوان یکی از خدمت گزاران جشنواره سی‌پال از تمام طراحان مد و لباس دعوت می‌کنم با ذهن فعال، خلاق و علم بسیار در جشنواره شرکت کنند تا در کنار هم اتفاقات بسیار خوبی را از لحاظ علمی و تکنیکی در بخش طراحی و مد رقم بزنیم.
برای ثبت نام و شرکت در جشنواره سی پال تنها از طریق سایت این جشنواره اقدام کنید.

www. cipalfestival.com

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید