بازدید اصحاب رسانه از مجموعه گروه صنعتی یحیی

0
367
بازدید اصحاب رسانه از مجموعه گروه صنعتی یحیی
جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از نزدیک با روند توسعه و راه اندازی واحدهای صنعتی گروه صنعتی یحیی در استان اردبیل آشنا شدند.

در این بازدید خبرنگاران از نزدیک با روند توسعه و راه اندازی واحدهای صنعتی گروه صنعتی یحیی در استان اردبیل آشنا شدند.
به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از آپانیوز، مدیرعامل گروه صنعتی یحیی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه‌اندازی برخی صنایع در استان اردبیل گفت: با راه اندازی بخش های مختلف از گروه صنعتی یحیی در استان اردبیل زمینه اشتغال صدها نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

یوسف صدیقی همچنین با اشاره به سابقه ۷۰ ساله گروه صنعتی یحیی در تولید تجهیزات ایمنی در کشور افزود: این مجموعه با بهره مندی از توانایی های جوانان این مرز و بوم و با به روزرسانی تکنولوژی های تولید انواع کفش و لباس و تجهیزات ایمنی در داخل کشور توانسته فازهای مختلفی راه اندازی و زمینه اشتغال صدها نفر جوان و سرپرست خانواده در تهران و استانهای دیگر فراهم کند.

یوسف صدیقی مدیرعامل گروه صنعتی یحیی در جمع خبرنگاران

وی همچنین با اشاره به نقش نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به خاطر حمایت های مستقیم برای زمینه سازی توسعه اشتغال و کارآفرینی و استان گفت: بیانات و رهنمودهای مستقیم حضرت آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل می تواند برای تامین امنیت سرمایه گذاران در استان خصوصا سرمایه گذاران غیر بومی بسیار موثر و مفید باشد.

یوسف صدیقی همچنین به اهمیت و مقام والای خبرنگاران اشاره کرده افزود: این اصحاب رسانه و قلم هستند که محوریت ارتباط بین کارآفرینان و جامعه را فراهم می‌کنند و نقش کلیدی برای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان های مختلف برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید