مجمع انجمن صنایع چرم ایران در تبریز برگزار می‌شود

0
361
جهانگیر مجیدی:به دنبال ایجاد درآمدزایی ۲ میلیارد دلاری در صنعت چرم هستیم

انجمن صنایع چرم ایران، خود را برای انتخابات خرداد ماه آماده کرده است. این انجمن هم‌اکنون ۱۹۴ عضو دارد که قرار است ۱۱ نفر به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شوند. مجله اخبار صنعت چرم و کفش درباره انتخابات پیش‌رو با جهانگیر مجیدی دبیر انجمن صنایع چرم ایران گفتگوی کوتاهی انجام داده است.
جهانگیر مجیدی عامل خوشه چرم تهران است که هشت کتاب تالیف کرده و یکی از بنیانگذاران عامل خوشه در شهرک‌های صنعتی بوده است. وی هم‌اکنون دبیر انجمن صنایع چرم ایران است.
مجیدی درباره انتخابات پیشرو مجمع انجمن در ۲۵ خرداد عنوان کرد: از من خواسته شد که برای رای‌گیری به تبریز بروم. برای نخستین بار اجازه داده شده که در تبریز انتخابات مجمع برگزار شود. از این رو برای اینکه مبادا شائبه در این انتخابات برای دوستان ایجاد شود، هیات مدیره تصویب کردند، همکارانی که قادر نیستند به تبریز بیایند رای خود را در یک فهرست ۱۱ نفره امضا کرده و در یک پاکت مهر و موم شده و با حضور یک بازرس به دست اعضای هیات مدیره بدهند که در مجمع یا توسط نماینده خود آنها یا توسط رئیس مجمع خوانده و اعلام ‌شود. یا اینکه نماینده مورد اعتماد آنها همان اسامی را مجدد خواهد نوشت و در صندوق خواهد انداخت.
وی در ادامه عنوان کرد: در چرمشهر ورامین نیز که همگی کارخانه‌دار و تولیدکننده چرم هستند، تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته‌ایم که اگر کسی مایل بود اینجا رای خود را به صندوق بیندازند.
دبیر انجمن صنایع چرم ایران در پاسخ به این پرسش که لزوم حضور اعضا در این انتخابات چیست، عنوان کرد: انتخاب این نمایندگان بسیار برای انجمن حائز اهمیت است و اعضا باید در انتخابات شرکت کنند تا بهترین نمایندگان را برای صنف خود انتخاب کنند.
مجیدی با اشاره به تعداد اعضای هیات ‌مدیره که در انتخابات برگزیده می‌شوند، گفت: در انتخابات ۱۱ نفر عضو به عنوان هیات مدیره انتخاب خواهند شد که دو برابر یعنی ۲۲ نفر کاندید شده‌اند. بر اساس آخرین آمار در انجمن صنایع چرم ایران ۱۹۴ نفر عضو داریم و برای اینکه رای‌گیری قانونی باشد، ۵۰ درصد اعضا به علاوه یک نفر باید در این انتخابات شرکت کنند که مجمع قانونی شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید