محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهیم کرد

0
346
محصولات جدیدی را به بازار عرضه خواهیم کرد

ماشین‌سازی ام‌گروپ، شرکت جوان و نوپایی است که در زمینه ساخت ماشین‌آلات کفش و تجهیزات آن، به خوبی نیاز بازار را شناسایی می‌کند و در جهت تامین آن گام برمی‌دارد.
بهروز فرزام مدیر جوان شرکت ام‌گروپ در گفت‌وگو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش عنوان کرد: قیمت‌ها از ابتدای سال تاکنون بسیار افزایش یافته است، برای نمونه اگر ابتدای سال آلومینیوم را کیلويی ۳۰ هزار تومان می‌خریدیم، هم‌اکنون قیمت آن به کیلويی ۹۰ هزار تومان رسیده است، به عبارت دیگر، قیمت‌ آهن، استیل، چدن و به‌صورت کلی فلزات سه برابر شده است، هرچند ما تاکنون سعی کرده‌ایم که قیمت دستگاه‌ها را تغییر ندهیم، اما از این به بعد باید این کار را انجام بدهیم، چراکه به لحاظ اقتصادی ثابت نگه داشتن قیمت‌ها دیگر مقرون به‌صرفه نخواهد بود. البته با تمام افرادی که پیش از این قرارداد بسته‌ایم، اگر قیمت دستگاه‌ها دو برابر هم شود، تغییری در قیمت آنها اعمال نخواهیم کرد. برای نمونه سال گذشته از اردیبهشت تا مرداد تعداد ۲۰ دستگاه فروخته بودم، همان زمان نیز قیمت آنها دو برابر شده بود، اما ما تغییری در قیمت‌های خود اعمال نکردیم. هم‌اکنون هم روال ما همین‌گونه است.

افزایش قیمت قطعات
فرزام در ادامه درباره قیمت قطعات نیز خاطرنشان کرد: این روزها قیمت قطعات نیز به شدت گران شده است، زمانی که نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند، قیمت قطعات و لوازم خارجی نیز افزایش پیدا می‌کند. در حال حاضر نیز که ارزش پول ترکیه کاهش یافته، قطعاتی که ما از ترکیه وارد می‌کنیم، تغییر قیمت داشته و افزایش پیدا کرده است. یعنی قیمت کالای خود را براساس دلار افزایش می‌دهند و اجازه نمی‌دهند که ارزش کالایشان دچار افت شود، اما در ایران ارزش پول به شدت کاهش پیدا کرده است.


قصد ارائه محصولات جدید داریم
فرزام در پاسخ به این پرسش که محصول جدیدی را به بازار وارد نخواهید کرد، گفت: قصد داریم سوپاپ اورنگی را وارد بازار کنیم. در بازار دو مدل سوپاپ ساچمه‌ای و اورنگی داریم، ساچمه‌ای که وارد بازار کردیم، مشتریان ما همگی بسیار راضی بودند و هم‌اکنون می‌خواهیم اورنگی را نیز وارد بازار کنیم که آماده تحویل است. کیفیت سوپاپ اورنگی بسیار بالاتر است و اگر یک زمانی هم خراب شود، می‌توان اورنگ آن را تعویض کرد که نو شود.
وی با اشاره به محصولات جدید دیگر خاطرنشان کرد: محصولات جدید ما یکی دستگاه لاستیک است. این دستگاه اتوماتیک است و قالب کشویی دارد. این دستگاه را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که می‌توان ۱۲ ایستگاه را به آن متصل کرد و حالت ماژولار دارد. در کل یک دستگاه بسیار حرفه‌ای است.
فرزام در پایان همچنین یادآور شد: سال آینده دستگاه روتاری را هم خواهیم ساخت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید