ماشین سازی اسدی پیشگام در صنعت ماشین آلات کفش

0
1360

اخبار صنعت چرم و کفش – ماشین سازی اسدی در سال 1352 کار خودرا با تولید ماشین پرس لاستیک و غلطک و ماشین آلات کفش شامل ماشین های دمپایی و کفش آغاز نمود.
در سال 1377، ماشین سازی اسدی برای اولین بار در ایران ساخت ماشین های روتاری تمام اتوماتیک زیره، صندل و کفش را آغاز نمود. سپس در سال 1381، اولین ماشین روتاری 32 ایستگاه توسط این واحد تولیدی ساخته شد و در زمان کوتاهی خط تولید ماشینهای روتاری تمام اتوماتیک 40/50/60/80 ایستگاه نیز راه اندازی گردید.
در همان سال1381، اولین ماشین فیلتر روتاری 24 ایستگاه نیز توسط این شرکت در ایران ساخته و رونمایی شد. در سال 1384، اولین ماشین فشار ضعیف توسط ماشین‌سازی اسدی در ایران ساخته شد. اکنون نیز خط کامل ماشین های تولید فیلتر هوای انواع خودروهای سبک و سنگین،ماشین فوم درزگیر، و ماشین های فوم فشار ضعیف و قوی نیز به فهرست محصولات این واحد تولیدی افزوده شده و به لحاظ کیفی، سرآمد بازار داخلی میباشند.
در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از فضای 4000 متر مربع ودر هم آمیختن کیفیت و تکنولوژی جایگاه و اعتباری خاص در میان تولیدکنندگان دیگر دارد. این کارخانه همچنین با بکارگیری استانداردهای تولید در جهت ارتقاء سطح محصولاتش گام بر میدارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید