استفاده از بهترین مواد اولیه در قالبسازی نوین

0
606

شرکت قالب‌سازی نوین، شرکتی قالب‌سازی در زمینه تولید قالب کفش است. سرمایه‌گذار این شرکت که در شهر قم تاسیس شده ، مستر لی چینی است و مدیر فنی کارخانه نیز علی رمضانی است.

علی رمضانی مدیر فنی کارخانه قالبسازی نوین

استفاده از بهترین مواد
علی رمضانی مدیر فنی کارخانه قالبسازی نوین درباره درباره کیفیت مواد اولیه مصرفی در قالب‌سازی نوین در گفت‌وگو با مجله «اخبار صنعت چرم و کفش» می‌گوید: قالب‌هایی که در کارخانه مستر لی ساخته می‌شوند، از بهترین مواد اولیه است که بخشی از این مواد را از چین وارد می‌کنیم و بخشی دیگر از آن را از بازار داخلی تهیه می‌کنیم.
تمام این مواد اولیه از قبل ارزیابی ‌و استاندارد شده هستند و از کارخانه‌هایی که مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی‌ هستند تهیه‌ می‌شوند. برای نمونه آلومینیومی که تهیه می‌کنیم هم در کارخانه ما و هم در کارخانه فروشنده باید آنالیز شوند و مورد تایید قرار گیرند تا با بهترین کیفیت به دست ما برسد. ما در کارخانه دستگاه‌های اندازه‌گیری دقیقی داریم که سختی مواد را می‌سنجیم و براساس فرمولی که مخصوص خودمان است گرید مورد نظر را متناسب با کفش می‌سازیم.
کارخانه نوین قادر است تا کلیه قالب‌های کفش متناسب با دستگاه‌های مختلف کانوایری، دزما، E.V.A ، لاستیک، ترمو و … تولید کنید و نیاز داخلی کشور را برآورده کنیم.
رمضانی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ ماشین ابزارهای واحد ما تماما حرفه‌ای هستند، به این معنا که این ماشین‌ها از نظر اندازه‌گیری سرعت و دقت جزو ماشین‌های روز دنیا به شمار می‌روند. نخستین کارخانه قالبسازی کفش هستیم که از پرینترهای سه بعدی استفاده می‌کنیم که از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند.
وی افزود: یکی از اقداماتی که در راستای رضایت مشتری انجام داده‌ایم آن است که پس از آنکه قرارداد آماده شد به رویت خود سفارش‌دهنده می‌رسانیم. در این راستا واحد بازرگانی ما این کار را با دقت انجام می‌دهد و سرعت کار در اولویت کار ما قرار دارد؛ بنابراین فاصله بین قرارداد و تاییدیه مشتری یک فاصله ۱۵ روزه است.

جمیله زیارتی مدیر مالی قالب‌سازی نوین

در حداقل زمان ممکن، کار را تحویل می‌دهیم
جمیله زیارتی مدیر مالی قالب‌سازی نوین در گفت‌وگو با مجله «اخبار صنعت چرم و کفش» عنوان کرد: قالب‌های تولیدی شرکت، شامل چندین قالب از جمله پی‌یو، پی‌وی‌سی و… است.
زیارتی همچنین درباره زمان تحویل قالب‌ها به مشتریان عنوان کرد: زمان تحویل قالب‌های ما، از زمانی آغاز می‌شود که نمونه را تحویل مشتری می‌دهیم و او تایید می‌کند و از زمان تاییدیه مشتری بین ۴۰ تا ۴۵ روز طول می‌کشد تا قالب‌ها را تحویل مشتری بدهیم. این زمان برای ما یک زمان حداکثری به‌شمار می‌رود و طرح‌ها، برنامه‌ها و راهکارهایی داریم که این زمان را کاهش دهیم.
وی همچنین با اشاره به راه‌های ارتباطی با شرکت عنوان کرد: راه‌های ارتباطی ما مشخص است. کارشناسان فروش داریم و صفحه اینستاگرام ما نیز فعال است. کارشناسان ما به خوبی می‌توانند مشتریان را راهنمایی کنند. حتی کارشناسان چینی ما به زبان فارسی مسلط شده‌اند و در این زمینه جوابگو هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید