فناوری پایدار محور، اصلی‌ترین پیشنهاد صنعت است

0
503
نمایشگاه سیماک و تنینگ‌تک 2020

نمایشگاه سیماک و تنینگ‌تک از 30 بهمن الی دوم اسفند ماه در مرکز نمایشگاهی شهر میلان برگزار شد. با وجود عدم اطمینانی که در مورد بیماری کرونا در آستانه برگزاری نمایشگاه وجود داشت این رویداد با استقبال بی نظیری روبرو شد.
تعداد بازدیدکنندگان در این نمایشگاه سه روزه از انتظارات فراتر رفت و نقش این رویداد را به عنوان اصلی‌ترین مرکز تجارت بین‌المللی تثبیت کرد. مجله اخبار صنعت چرم و کفش نیز در این نمایشگاه حضور داشت و در غرفه خود میزبان بازدیدکنندگان ایرانی بود.
گابریلا مارچونی بوکا رئیس آسوماک می‌گوید: ما از نتایج این نمایشگاه بسیار راضی و خوشحال هستیم. با توجه به شرایط و روندهای اقتصادی فعلی و شرایط اضطراری پزشکی در چین، حضور در نمایشگاه بسیار عالی بود. علاقه به نوآوری‌ها و راه‌ حل‌های پایدار و همزمانی با نمایشگاه‌های لیناپله، میکام و میپل از مزایای قدرتمند حضور در نمایشگاه بود.
افشین شادی مهر مدیر مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش می‌گوید: به نسبت سال‌های گذشته به نظر من نمایشگاه خلوت بود و عدم حضور چینی‌ها خیلی محسوس بود. ترک‌ها حضور قدرتمندی در نمایشگاه داشتند. آسوماک از ایران میهمانانی دعوت کرده بود و چند نشست هم با اهالی انجمن چرم برگزار شد که گزارش آن را به اطلاع شما خواهیم رساند. تعداد بازدیدکنندگان ایرانی کمتر شده بود چون ویزاها هم دیر آماده شده بود و هم مدت زمان ویزاها کم شده بود.
در نمایشگاه لیناپله چرم‌های بسیار عالی ارائه شده بود و کار جالبی که امسال در سالن‌های لیناپله انجام شده بود این بود که برای تبلیغات نمونه محصولات به نمایش گذاشته شده بود و اطلاعات غرفه عرضه‌کننده تا بازدیدکنندگان از آن غرفه‌ها بازدید کنند. البته اجازه عکاسی و فیلمبرداری نداشتیم چون نمونه‌ها و محصولات جدید بود.
کار با لیزر و کاتر بر روی چرم بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود و نتیجه کار، چرم‌های بسیار زیبایی بود که برای البسه و کیف و کفش استفاده می‌شد.
در بخش ماشین‌آلات هم چرخ‌های دوخت جدیدی ارائه شده بود که توسط آنها شکل‌های مختلفی روی چرم دوخته می‌شد.
تکنولوژی‌های جدید در ماشین‌آلات چرم هم مشاهده می‌شد. طراحی کفش با برنامه‌های جدید کامپیوتری نیز بسیار جذاب بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید