فردا را خواهیم ساخت

0
337
افشین شادی مهر، مدیر مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش
افشین شادی مهر، مدیر مسئول ماهنامه اخبار صنعت چرم و کفش

درود بر عزیزانی که مطالب ما را پیگیری می‌کنند و با راهنمایی‌های ارزشمندشان، مسیر را برایمان هموار می‌سازند تا بهتر بتوانیم به صنایع بزرگ چرم، کفش و کیف خدمات ارائه دهیم.
اگر برچسب‌های مختلف بر ما نزنند، سعی داریم که مثبت اندیش باشیم و فردا را بهتر از امروز در نظر بگیریم اگرچه عده‌ای معتقدند که باید با حقایق تلخ نیز آشنا شد و آنها را مد نظر قرار داد. در اینجا لازم به ذکر می‌دانم که مثبت اندیشی ما به معنای امید واهی دادن نیست بلکه نیمه پر لیوان را نگاه کردن برای ایجاد انگیزه و حرکت رو به جلو است و نباید این دو موضوع را با یکدیگر قیاس کرد.
در چند ماهی که گذشت قیمت ارز روند صعودی پیدا کرد و جهان با کمبود مواد اولیه و افزایش قیمت‌ها مواجه شد و از سویی دیگر میزان فروش نیز کاهش یافت. تعداد بسیاری از کشورها و سازمان‌ها تاب و توان مقابله با این اتفاقات را نداشتند. سازمان‌هایی که بدون برنامه‌ریزی و زیرساخت بالا آمده بودند، اکنون در مواجه با این مشکلات از بین رفتند و بناچار کار و تولیدشان را متوقف کردند. در این میان کشورها و سازمان‌هایی که با استقامت بالا و با ایجاد زیرساخت‌های مطمئن بالا آمده بودند به مسیر خود ادامه دادند و اکنون پیشتاز هستند.
کشور چین که یکی از تامین‌کنندگان بزرگ در دنیا بود با شیوع بیماری کرونا و افزایش قیمت حمل و نقل نتوانست تا اجناس خود را با قیمت قبلی به دنیا عرضه کند و سایر کشورها را نیز با خود به چالش کشاند. درحال حاضر کشورهایی مانند ایران که از نظر سوق الجیشی از موقعیت خوبی برخوردار هستند و منابع غنی نیز در اختیار دارند، با برنامه ریزی درست و نقشه راه و البته مدیریت صحیح، می‌توانند موفقیت‌های چشمگیری داشته باشند و در این میان صنعتگران نقش به سزایی در شکوفایی کشور داشته و خواهند داشت.
باید در کنار هم و با هم اندیشی و اتحاد از این برهه زمانی سربلند عبور کنیم و لیاقت‌ها و توانایی‌های خودمان را به معرض ظهور برسانیم و همه برای برافراشتن پرچم کشور عزیزمان تلاش کنیم. این یک بحران جهانی است که ما باید با همت و پشتکار به یک فرصت برای کشورمان تبدیل کنیم.


به امید فرداهای بهتر، شاد و پيروز با ایده های مثبت
افشين شادی مهر-مدیر مسئول اخبار صنعت چرم و کفش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید