ظرفیت جذب ۵۰۰ نیروی کار در صنعت کیف‌ و‌ کفش همدان وجود دارد

0
355
دو تا سه برابر شدن قیمت کیف و کفش در بازار همدان

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: ظرفیت جذب ۵۰۰ نفر نیروی کار در حوزه تولید کیف و کفش همدان وجود دارد.

اخبار صنعت چرم و کفش– احمد گازرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درهمدان اظهار داشت: با کنار رفتن استادکاران با تجربه و قدیمی از صنعت کیف‌ و کفش همدان دچار کمبود نیروی کار متخصص هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند حداقل 500 نفر نیروی کار علاقه‌مند به حوزه تولید کیف‌ و‌ کفش هستیم، تصریح کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند برای دریافت مشاوره و آغاز کسب و کار به اتحادیه کیف و کفش همدان مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه کیف‌ و‌ کفش همدان به بازدید تولیدکنندگان و فعالان صنعت کیف و کفش همدان از نمایشگاه کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: این تور با هدف توسعه دید تولیدکنندگان و استفاده از الگو و ماشین‌آلات روز انجام شد.

گازرانی با تاکید بر اینکه سابقه تولیدی کشور ترکیه از ما کمتر است، افزود: اما به‌ خاطر اقدامات موثری که برای توسعه صنعت کیف‌ و کفش این کشور انجام شده امروزه نسبت به ما پیشرفت بیشتری داشته است.

وی با بیان اینکه در کشور ترکیه برای افزایش کیفیت تولید کیف‌ و کفش، یک دانشگاه راه‌اندازی شده است اظهار داشت: خواستار تاسیس یک نمایندگی از این دانشگاه در همدان هستیم.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان با اشاره به اینکه بخشی از مواد اولیه تولیدکنندگان ما از خارج از کشور تامین می‌شود گفت: باید به سمتی برویم که صفر تا صد کار را خودمان انجام دهیم.

گازرانی با تاکید بر اینکه همدان از نظر تولید کیف مدارس و چمدان، کفش زنانه و وسایل چرمی بسیار موفق عمل کرده است اظهار داشت: به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد علاقه‌مند به این حوزه هستیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید