طرح تفصیلی شهرک صنعتی کفش امیرآباد فراهان تهیه شد

0
1867
تولیدی کفش

فرماندار شهرستان فراهان گفت: طرح تفصیلی شهرک صنعتی تولید کفش امیرآباد این شهرستان از سوی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تهیه و ابلاغ شد.

«حسن خزایی پور» در گفت و گو با ایرنا افزود: بیش از ۲۰۰ تولیدکننده کفش امیرآبادی که در نقاط مختلف کشور به خصوص استان های قم، تهران و اصفهان فعالیت می کنند شناسایی و برای راه اندازی کارگاه های تولید کفش به این روستا دعوت شدند.
وی ادامه داد: نشستی با تعدادی از فعالان حوزه کفش امیرآبادی در فرمانداری فراهان برگزار شد که تمامی این افراد برای ادامه فعالیت خود در روستای امیرآباد اعلام آمادگی کردند.
فرماندار شهرستان فراهان بیان کرد: یک قطعه زمین ۵۰ هزار مترمربعی در حاشیه روستای امیرآباد برای ساخت یک شهرک صنعتی ویژه تولید کفش انتخاب و برای تهیه طرح تفصیلی به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی معرفی شد.
خزایی پور اظهار داشت: هم اکنون طرح تفصیلی شهرک کفش روستای امیرآباد تهیه و این زمین به ۹۰ قطعه ۲۵۰ و ۵۰۰ متری تقسیم شده و در نشستی با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی تمامی دستگاه های خدماتی ملزم به انتقال خدمات به این زمین شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در روستای امیرآباد فراهان اراضی ملی وجود نداشت، پیشنهاد خرید یک قطعه زمین از اهالی مطرح شد که مالک زمین مذکور نیز تا کنون همکاری بسیاری با فرمانداری داشته و مقرر شده که اراضی قطعه بندی شده را به کمترین قیمت ممکن در اختیار فعالان حوزه کفش قرار دهد.
فرماندار شهرستان فراهان اظهار داشت: تسهیلات ویژه و ارزان قیمتی نیز برای تولیدکنندگان کفش شهرک امیرآباد فراهان در نظر گرفته شده که به محض آغاز فعالیت به آنان پرداخت می شود.
فراهان از توابع استان مرکزی دارای ۲ بخش مرکزی به مرکزیت فرمهین و خنجین به مرکزیت شهر خنجین است و در مجموع ۲۸ هزار و ۹۹۴ نفر جمعیت دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید