ضرورت تکمیل سریع تصفیه خانه چرمشهر مشهد

0
467

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با تاکید بر ضرورت تکمیل هرچه سریع تر تصفیه خانه چرمشهر گفت: تکمیل عملیات اجرایی تصفیه خانه چرم شهر به احیای رودخانه کشف رود کمک می کند.

به گزارش اخبار صنعت به نقل از قدس آنلاین، مهدی یعقوبی در بازدید از محدوده احیا شده کشف رود و شهرک صنعتی چرمشهر مشهد افزود: هدف اصلی از این بازدید بررسی تسریع در عملیات اجرایی ساماندهی و احیای کشف رود و تکمیل تصفیه خانه صنعتی چرمشهر بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای تهیه چرم و ساخت مصنوعات چرمی از مواد شیمیایی مختلفی استفاده می‌شود که در بسیاری از موارد برای محیط زیست خطر آفرین هستند، باید با انجام اقدامات لازم، تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی چرمشهر تسریع شود.

یعقوبی ضمن اشاره به اینکه طی هفته گذشته و آغاز رسمی عملیات احیای کشف رود تا کنون، ۷ هکتار از اراضی بستر و حاشیه کشف رود تسطیح و آماده سازی شده است، خاطرنشان کرد: باتوجه به بارندگی‌های اخیر سرعت عملیات اجرایی با کندی مواجه شده است و با بهتر شدن وضعیت جوی روند عملیات اجرایی با سرعت انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: احیای رودخانه کشف رود در قالب مدیریت واحد است و اگر شرایط جوی مناسب باشد و دستگاه‌های متولی همکاری لازم را داشته باشند تا پایان امسال، ۱۳۰ هکتار از اراضی کشف رود ساماندهی و درختکاری می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید