ضرر و زیان سنگین تولید‌کنندگان کفش‌ از ناآرامی های اخیر

0
114
ضرر و زیان سنگین تولید‌کنندگان کفش‌ از ناآرامی های اخیر

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با اشاره به ضرر و زیان سنگین فعالان صنفی از ناآرامی های اخیر، گفت: امیدواریم با بازگشت کامل آرامش به جامعه، فعالان صنف کفش و کفش دست‌دوز بتوانند بخشی از ضرر و زیان خود را در شب عید جبران کنند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، رسول شجری با اشاره به‌ تاثیر درگیری ها و ناآرامی‌ اخیر بر وضعیت فعالیت صنف کفش دست‌دوز، اظهار داشت: اصناف و بازاریان و به‌خصوص فعالان صنفی کفش دست‌دوز  از ناآرامی‌اخیر دچار لطمات مالی بسیار شدیدی شدند. 

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران بیان داشت: طی یک و نیم ماه گذشته که تهران و استان‌های مختلف کشور به علت درگیری ها دچار ناآرامی شده بود به علت برخی تعطیلی‌ها و همچنین عدم مراجعه مردم برای خرید، رکود در بازار این صنف حاکم شد و متاسفانه خسارت مالی شدیدی بر فعالان صنفی در این حوزه وارد شد. 

وی افزود: در 45 روز گذشته به علت فضای ناامنی که بر جامعه حاکم شده بود مردم برای خرید به بازار مراجعه نکردند و یا مراجعه آنها بسیار کمتر از حد معمول بود بنابراین در واقع فروشندگان واحدهای صنفی فروشی نداشتند و نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند. 

شجری افزود: روزهای گذشته فصل تولیدات کفش‌های زمستانی توسط تولید‌کنندگان این صنف بود که به علت ناآرامی‌های تولید‌کنندگان خریداری نداشتند و تولیدات آنها در انبارها ماند.

وی با بیان اینکه کار تولید و کسب و کار نیازمند شرایط امن است، گفت: در شرایط ناامن هیچ فردی برای خرید به بازار مراجعه نمی‌کند و لذا با توجه به شرایط کلا بازار کفش دست‌دوز دچار رکود شده است. 

رئیس اتحادیه کفش دست‌دوز تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان کفش دست‌دوز دچار ضرر و زیان فراوانی شدند گفت: امیدواریم شرایطی مهیا شود که آرامش به‌طور کامل به جامعه بازگردد تا فعالان صنف کفش دست‌دوز حداقل در شب عید بتوانند بخشی از ضرور و زیان خود را جبران کنند. 

منبع: فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید