قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است

0
233
قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است

احمد گازرانی دبیر اتاق اصناف همدان با اشاره به اهمیت صنعت کیف و کفش در کشور گفت: خوشبختانه این صنعت در صادرات نقش مهمی دارد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از صبح الوند، احمد گازرانی دبیر اتاق اصناف همدان با اشاره به اهمیت صنعت کیف و کفش در کشور گفت: خوشبختانه این صنعت در صادرات نقش مهمی دارد. 

وی افزود: امروز متاسفانه از این صنعت غافل شدیم و بخشی از آن از بین رفت اما اتفاقات و برنامه ریزی هایی شد و مجموعه هایی که در بخش این صنعت قرار گرفتن باعث شکوفایی شدند. 

در حال حاضر اکثر مجموعه های تولیدی رو به رونق هستند و قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است. 

دبیر اتاق اصناف افزود: در سال های قبل تولید کنندگان با احتیاط و گام به گام جلو بیایند و در این سالها تنها رسته شغلی که تعطیل نشد کارخانه های کیف و کفش بود که شاید کند بودند اما تعطیل نشدند.

وی گفت: اولین نمایشگاه دوره ای سال 93 برای اولین بار همدان برگزار شد و امسال نیز پایلوت خواهد بود و نمایشگاه از 30دی تا 3 بهمن ماه در نمایشگاه دائمی بین المللی برگزار می شود. 

گازرانی ادامه داد: در این نمایشگاه تاکید برصادرات است و سعی کردیم تاجیکستان ارمنستان عراق ترکیه و سوریه یز تفاهم نامه هایی داشتیم تا در صادرات گامهای بلندتری برداریم. 

وی تاکید کرد: تنها راه نجات یک تولید و صنعت جذب مشتری است و هدف از نمایشگاه آشنایی با تولید کنندگان و مصرف کنندگان که باعث ارتقا صنعت شود. 

دبیر اتاق اصناف گفت: داور ترکیه ای یاشار آلتون تاش در این نمایشگاه حضور می یابند و اثرات مسابقه طراحی کیف و کفش را انجام می دهد. 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید