صنعت کفش هیدج مصداق مردمی‌ سازی تولید است

0
373
صنعت کفش هیدج مصداق مردمی‌ سازی تولید است

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت کفش هیدج جزء افتخارات استان و مصداق مردمی‌سازی تولید، صنعت و کسب و کار است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام شجاعی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: کمبود زمین مسکونی و صنعتی یکی از مشکلات بزرگ در شهر هیدج به شمار می‌رود.

او با اشاره به اینکه راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش هیدج از مطالبات مردم این شهر است، افزود: صنعت کفش هیدج جزء افتخارات استان بوده و مصداق مردمی‌سازی تولید، صنعت و کسب و کار است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این صنعت در هیدج بدون حمایت جدی دولت و با جوشش مردمی شکل گرفته است، ادامه داد: رونق صنعت کفش در هیدج آمار بیکاری در این شهر را منفی کرده است.

حجت‌الاسلام شجاعی با اشاره به اینکه کمبود زمین مسکونی و صنعتی یکی از مشکلات بزرگ در شهر هیدج به شمار می‌رود، گفت: برای تکمیل زنجیره تولید در هیدج باید زمین مناسب و کافی در اختیار قرار گیرد.

او  با بیان اینکه با راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش در هیدج، کل زنجیره تولید این صنعت در این شهرک مستقر خواهد شد، افزود: با توجه به همین موضوع ۱۹۶ هکتار زمین برای تبدیل شدن به شهرک تخصصی کفش در هیدج پیشنهاد شده است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در انجام اقدامات و تصمیم‌گیری برای کفش شهر هیدج باید بهترین تصمیم گرفته شده و این تصمیمات آینده‌نگر باشد، ادامه داد: بهترین تصمیم برای کفش هیدج تصمیم بلندمدت است تا در آینده این صنعت با مشکل مواجه نشود.

شهردار هیدج نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش در هیدج از مصوبات سفر استاندار است، گفت: این سفر ۱۳ مصوبه داشت که اگر اجرایی شود، روند توسعه هیدج شتاب بیشتری به خود خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه راه‌اندازی این شهرک، اشتغال‌زایی بالایی برای منطقه به ارمغان خواهد آورد، افزود: یکی از مشکلات اصلی احداث این پروژه در شهر هیدج، مشکل سند و رفع تداخلات است که در این زمینه اداره ثبت باید پای کار باشد.

نجفی با بیان اینکه مشکل الحاق ۳ هکتار زمین به سایت کارگاهی مرتفع و زیرسازی معابر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه جزء برنامه‌های هفته دولت با عنوان توسعه صنعت کفش هیدج خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید