صنعت کفش ترکیه دوباره فعال شد

0
589
صنعت کفش ترکیه دوباره فعال شد

صنعت کفش ترکیه با بازگشت به روند عادی‌سازی دوران شیوع کرونا، بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته و صادرات را هدف اصلی خود قرار داده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، احمد آیدان، رئیس فدراسیون عمومی کفاشان ترکیه گفت: ترکیه یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان کفش در جهان است و فعالان این صنعت همواره می‌کوشند تا صنعت کفش این کشور در صدر فهرست صنعت کفش جهانی قرار گیرد.

به گفته آیدان با شیوع ویروس کرونا در جهان، صنعتگران کفش ترکیه نتوانستند به اهداف صادراتی خود دست پیدا کنند، اما با این حال‌ و پس از تعطیلی‌های طولانی مدت،‌ بار دیگر فروش‌ خود را آغاز کرده‌اند.

بر اساس آمارهای ارائه شده با فرارسیدن تعطیلات تابستانی، میزان فروش عرضه‌کنندگان کفش نیز افزایش یافته است. همچنین با شروع مجدد مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها، جشن‌های فارغ‌التحصیلی و… خرید کفش رونق گرفته است.

رئیس فدراسیون عمومی کفاشان ترکیه اظهار امیدواری کرد که با بازگشت به روند عادی کسب‌وکار، فضا برای تجارت و فروش محصولات صنعت کفش بهتر خواهد شد و صنعتگران با خیال راحت می‌توانند به صادرات محصولات خود بیاندیشند.

وی افزود: هدف ما افزایش صادرات است و باید در جهت افزایش صادرات تلاش کنیم. ما نیز مانند سایر بخش‌ها حدود یک‌سال و نیم است که که به دلیل شیوع کرونا با مشکلات متعددی روبرو شده‌ایم اما  در حال حاضر تولید و فروش به شرایط پیش از کرونا بازگشته است.

منبع: hurriyet

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید