شهرداری پاسخگوی نیاز بازار شد

0
401
شهرداری پاسخگوی نیاز بازار شد

اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران در تاریخ 29 آبان ماه میزبان شهردار منطقه 12 به همراه معاونان و روسای اتحادیه‌ها و هیئت امنای بازار بود. در این نشست که به خواست شهرداری برگزار شد، سعید حیاتی رئیس اتحادیه از حمایت های شهردار منطقه از اتحادیه و فعالان این صنف تقدیر و تشکر کرد و گفت: از اینکه مدیران و مسئولان شهرداری کمر به حذف بروکراسی و کاغذبازی‌های غیرضروری بسته و این مهم را به مرحله اجرا درآورده اند و در عوض به دنبال راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات اصناف و کسبه بازار بوده‌اند کمال تشکر را دارم. یک اقدام مهم دیگر شهرداری که باری از دوش کسبه برداشته مرمت سقف بازار است که کسبه حقیقتا بر خود لازم می‌دانند بابت آن تقدیر ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، حیاتی همچنین در ادامه خواستار نظارت شهرداری بر ورودی و خروجی‌های بازار شد و گفت: تمام ورودی‌ها و خروجی‌های بازار محل معضل ترافیک است و این موضوع باید هرچه سریع‌تر ساماندهی شود، حل این مشکل بخش بزرگی از حجم شلوغی و ترافیک بازار را کم و به رفع این معضل بزرگ کمک خواهد کرد.

در ادامه این نشست در محل اتحادیه، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 اولویت خود در این منطقه را رسیدگی به منطقه بازار اعلام کرد و افزود: از همان ابتدا جلسات مستمری با بازار و سازمان‌های درگیر این محدوده مانند میراث فرهنگی و اداره اوقاف و دادستانی و … داشتیم تا معضلات موجود را رفع کنیم و خوشبختانه تا حد زیادی در این زمینه موفق بودیم و مشکلات را حل و فصل کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای صدور پروانه و یا دیگر مجوزها تا پیش از این مشکلات بسیاری وجود داشت و عدم همکاری مالکان و اداره اوقاف و … مانع صدور پروانه و مجوز می‌شد، گفت: اکنون با توجه به مصوبه ای که در شهرداری وضع شده، عدم حضور هر کدام از این افراد یا عدم جوابدهی استعلام سازمان ها برای صدور پروانه و مجوز، منجر به صدور رای موافق خواهد شد و بن بستی وجود ندارد.

در پایان این جلسه شهردار منطقه 12 اعلام آمادگی کرد که هر هفته با حضور در محیط بازار، نشستی با اصناف و اتحادیه‌ها داشته باشد. وی همچنین افزود شهرداری آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیازهای اصناف باشد و این حضور هفتگی در همین راستاست.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید