ساماندهی صنعت کفش و دمپایی قم

0
2324
پنجمین نمایشگاه تخصصی کفش، صندل و صنایع وابسته استان قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: اولویت‌ مدیریت استان ساماندهی صنعت کفش و دمپایی قم است و این طرح در یک زمین 96 هکتاری در حال انجام است.

ساماندهی صنعت کفش و دمپایی قم
ساماندهی صنعت کفش و دمپایی قم


به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از فارس، اسرافیل شعاعی در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل اظهار کرد: نیاز به ساماندهی مشاغل در استان قم داریم و نباید با تغییر کاربری‌های اراضی استان قم برای ایجاد واحدهای تولیدی مواجه باشیم.

وی ادامه داد: ساماندهی صنایع کفش و دمپایی قم جزو اولویت‌های استان قم است و این طرح در یک زمین 96 هکتاری در حال انجام است، تجمیع این واحدها موجب اطمینانشان از تامین آب و برق خواهد شد و هزینه‌های آن‌ها را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: به دنبال ایجاد ناحیه صنعتی پوشاک در منطقه کهک هستیم و ساماندهی پوشاک جزو اولویت‌های قم و کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نباید در تصویب طرح‌ها در کارگروه زیربنایی استان قم تصمیمات دو گانه اتخاذ شود و باید سرمایه گذاران در استان به نواحی صنعتی هدایت شوند.

پیش تر رییس خانه صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به اشتغال‌زایی صنعت کفش قم گفت: صنعت کفش قم بیش از ۵ هزار شغل مستقیم و بالغ‌بر ۲۰ هزار شغل غیرمستقیم به وجود آورده است و ۸۰ درصد کفش کشور در استان تولید می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید