زیلان، نامی آشنا در صنعت زیره کفش

0
779
زیلان، نامی آشنا در صنعت زیره کفش

شرکت زیره کفش زیلان، نامی آشنا در صنعت زیره کفش ایران است. زیلان ترکیه با سرمایه گذاری که در ایران کرده است توانسته بخشی از تولیدات بازار ایران را متعلق به خود کند و مدل‌های به روز دنیا را همزمان در ایران تولید و به دست تولیدکنندگان کفش برساند.
کیفیت و تنوع زیره‌ها در زیلان سبب شده است تا جایگاه ویژه‌ای بین تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد. شرکت زیره کفش زیلان با بهره‌گیری از ماشین‌آلات به روز ایرانی، ترکیه‌ای، ایتالیایی و نیروی کار انسانی ایرانی به تولید خود ادامه می‌دهد و عدم ثبات نرخ ارز، تحریم‌های بی‌رحمانه اقتصادی، شیوع بیماری کرونا و …. نتوانسته است تا خللی در تولید زیلان ایجاد کند.
تولید محصولات با کیفیت زیره کفش از جنس پی،یو و ترمو در مدل‌های زنانه و مردانه و ارائه‌ مدل‌های جدید و خلاقانه از مزیت‌های زیره زیلان است. در واقع می‌توان گفت مدل‌های زیره شرکت زیلان همگام با مدل‌های جدید در ترکیه و ایتالیا تولید و به دست مشتریان ایرانی می‌رسد.
از نظر مدیران زیلان صنعت کفش ایران رشد قابل توجهی کرده و بسیار پیشرفت کرده است و هم اکنون کفش ایران به لحاظ کیفیت چیزی کمتر از کشور ترکیه ندارد. امکاناتی که کفاشان از آن بهره می‌گیرند به همان میزان سبب افزایش کیفیت می‌شود و اگر کیفیت ارتقا پیدا کند آینده صنعت کفش در ایران بسیار بهتر رقم خواهد خورد.
آرکان آلتونتاش مدیرتولید در کارخانه زیلان و برادر یاشار آلتونتاش است که 11 سال گذشته را با کارخانه زیلان ایران همکاری کرده است. تا قبل از آن در ترکیه و با کارخانه زیلان درترکه همکاری داشته است.
آرکان آلتونتاش در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار صنعت چرم و کفش یادآور شد که تولیدات این کارخانه از بهترین مواد پی‌یو و ترمو تولید می‌شود. رنگ و قالب نیز از ترکیه وارد می‌شود و محصولات با بالاترین کیفیت در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. شرکت زیره زیلان سفارشات خود را 10 الی 15 روزه به مشتریان تحویل می‌دهد.
شرکت زیره زیلان حدود 50 نمونه جدید برای شش ماه دوم سال به بازار ارائه کرده است که تولیدکنندگان می‌توانند نمونه‌های جدید را در نمایندگی‌های زیره زیلان در تهران، مشهد، تبریز و اصفهان تهیه کنند.
مدیر کارخانه زیلان در مورد افزایش قیمت زیره می‌افزاید: هزینه‌های گمرکی افزایش پیدا کرده است و علاوه برآن کرایه حمل و نقل نیز 5 برابر شده است. تمام مواد ما وارداتی است ما مواد را به صورت دلاری خرید می‌کنیم و حواله‌های دلاری داریم اما فروش ما به صورت ریالی است. از سوی دیگر قیمت جهانی مواد اولیه نیز افزایش پیدا کرده است با این حال اگر هزینه‌های گمرکی افزایش پیدا نکند و هزینه‌ها نیز ثابت بماند ما نیز افزایش قیمت نخواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید