نخستین رویداد استارتاپی چرم برگزار می‌ شود

0
387
نخستین «رویداد استارتاپی چرم» برگزار می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی چرم در حوزه مواداولیه، پسماند، محصول، ماشین‌آلات و ساخت قطعات کلیدی ساعت 15 روز سه‌شنبه  18 خرداد  1400برگزار می‌شود.

مرکز نوآوری و شتابدهی و کارآفرینی عصر دانش‌ماد با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی تهران رویداد استارتاپی چرم را برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش،‌ هدف از برگزاری این رویداد حمایت از استارتاپ‌هایی است که در حوزه‌های مختلف صنعت چرم از جمله  مواد اولیه، پسماند،محصول، ماشین‌آلات و  ساخت قطعات کلیدی فعالیت می‌کنند.

دکتر بهزاد پورنقدی مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی کارآفرینی عصر دانش ماد و مجری رویداد استارتاپی چرم در خصوص برگزاری این رویداد استارتاپی گفت: در این رویداد از استارتاپ‌ها، کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیانی که دارای ایده‌های خلاقانه هستند یا محصول فناورانه‌ای  را ارائه کرده‌‌اند حمایت و به آنها کمک می‌شود تا محصول خود را تجاری‌سازی کنند. همچنین با برگزاری رویداد استارتاپی چرم، واحدهای صنعتی فعال در صنعت چرم که برای تولیدات خود نیازمند ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه هستند به صاحبان استارتاپ‌ها و ایده‌های نو وصل می‌شوند.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار برای استارتاپ‌ها، ‌افراد و صاحبان ایده‌های نوآورانه در این صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

به گفته وی رویدادهای استارتاپی تفاوت چشمگیری با برگزاری همایش‌ها و سمینارها دارد و از جمله رویدادهایی محسوب می‌شود که به هیچ عنوان تئوریک نیست و مقاله و نوشتاری ارائه نمی‌شود، بلکه در قالب این رویداد صرفا ایده‌های کاربردی و خلاقانه‌ای که قابلیت اجرا و عملیاتی شدن دارد، ارائه می‌شود تا به این وسیله بتوان بخشی از چالش‌های صنعت چرم در کشور را حل کرد.

پورنقدی افزود: دبیرخانه رویداد استارتاپی چرم از اسفند ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و پس از ارزیابی و داوری بیش از 30 طرح و ایده خلاقانه و برگزاری چندین پیش‌رویداد، روز سه‌شنبه 18 خردادماه سال جاری رویداد نهایی خود را برگزار می‌کند. در پایان این رویداد برگزیدگان مشخص و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

«افشین شادیمهر» مدیرمسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش مهمان ویژه این رویداد استارتاپی خواهد بود.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق  لینک https://asredaneshmad.com/gallery/startup ثبت‌نام و در این رویداد شرکت کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید