رویداد استارتاپی صنعت کفش و صندل قم برگزار شد

0
620
رویداد استارتاپی صنعت کفش و صندل قم برگزار شد

اختتامیه رویدادشتاب(استارتاپی) صنعت کفش و صندل(صنعتی) قم به همت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل ایسنا، اختتامیه رویدادشتاب(استارتاپی) صنعت کفش و صندل(صنعتی) قم به همت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم برگزار شد و شش طرح سامانه جامع معرفی و فروش بازاریابی بین المللی کفش و صنایع وابسته، پاپوش های آرگونومیک، بسته بندی کفش دوستداران طبیعت، صندل چندمنظوره، کفش تبدیل شونده و بسته بندی کفش عروس به مرحله نهایی راه یافتند.
محمد رستمی، رئیس مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی قم، در این مراسم عنوان کرد: از دی ماه ۹۹ با فعالان حوزه اقتصادی و سازمان صمت چندین خوشه اقتصادی را شناسایی کردیم که نتیجه آن برگزاری این رویداد ها است.
دکتر حیدری، رئیس دانشگاه جهاددانشگاهی قم، در این اختتامیه اظهارکرد: امیدواریم این برنامه به شناخت استعدادها و به جریان سرمایه گذاری منجر شود.
سامانه جامع معرفی و فروش بازاریابی بین المللی کفش و صنایع وابسته
ابوالفضل شکری طراح این  طرح بیان کرد: سایر سایت ها فقط به فروش محصولات خود می پردازند؛ اما این سایت با ورود به حوزه های خرد و کلان از طراحان تا تولید کنندگان را درگیر کرده است و به تولید کنندگان امکان فروش مستقیم را داده است.
وی بابیان اینکه این سایت امکان معرفی سامانه تولید کنندگان را نیز دارد تا خرید از طریق وب سایت خود تولید کنندگان نیز صورت بگیرد، ادامه داد: با توجه به چند زبانه بودن سایت امکان فعالیت در بخش صادرات نیز وجود  دارد همچنین با شبکه رقابتی ایجاد شده، خریدار امکان مقایسه محصولات را نیز دارد.


بسته بندی کفش عروس
باتوجه به اینکه اکثر بسته بندی ها کفش تکراری هستند و کفش عروس تنها کفشی است که ارزش نگهداری دارد این طرح توسط سید احمد موسوی مطرح شد.
طراحی این جعبه الهام گرفته از دو کفش پاشنه بلند است و این امکان را میدهد که تولیدکننده مشخصات خود را قید کند تا مصرف کننده امکان ارتباط با آن داشته باشد.


صندل چند منظوره
پریا امیری طراح این ایده، صندل چند منظوره بیان کرد: این صندل با استفاده از مگنت به جای دوخت، امکان تبدیل شدن به چهار مدل صندل را دارد همچنین این صندل محدودیت سنی ندارد و با توجه قابلیت تغییر رنگ و جلو باز و بسته شدن آن، میتوان در همه فصول از آن استفاده کرد.


کفش تبدیل شونده
این ایده که توسط زهرا عابدی مطرح شده است یک کفش کتانی ساده است که با زیپ های تعبیه شده بر روی آن امکان تبدیل به صندل و دمپایی را نیز دارد تا بتوان در هر چهار فصل از آن استفاده کرد.

بسته بندی کفش دوستداران طبیعت
با توجه به اینکه تولید پلاستیک هزینه و آلودگی به همراه دارد احمد زین العابدین و ریحانه بخشنده جعبه ای را طراحی  کردند که قابلیت حمل پیدا می‌کند.


طراحی پاپوش های آرگونومیک
با توجه به اینکه اکثر کفش ها بدون توجه به آناتومی کف پا تولید شده اند و فقط با یک کفی به شکل کف پا در می آورند سعید محسن پور و علی سعیدی این کفش را با توجه آناتومی کف پا طراحی کرده اند.
در پایان این مراسم، سامانه جامع معرفی و فروش بازاریابی بین المللی کفش و صنایع وابسته به عنوان رتبه اول، طراحی پاپوش های آرگونومیک رتبه دوم، بسته بندی کفش دوستداران طبیعت رتبه سوم را کسب کردند و صندل چندمنظوره، کفش تبدیل شونده و بسته بندی کفش عروس به عنوان طرح های شایسته تقدیر معرفی شدند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید