رشد ۷۳ درصدی فروش آنلاین «دکتر مارتنز»

0
401

فروش آنلاین برند انگلیسی «دکتر مارتنز» در سال مالی ۲۱-۲۰ معادل ۷۳ درصد افزایش و فروش حضوری آن ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، برند انگلیسی دکتر مارتنز که یکی از برندهای گران‌قیمت و شناخته‌شده در جهان است و به شهرت خاصی در تولید انواع بوت دارد، با انتشار گزارش سال مالی (از اول آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱) خود اعلام کرده است که در سال مالی گذشته فروش این شرکت با کسب درآمد ۷۷۳ میلیون پوندی، ۱۵ درصد نسبت مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

بخش فروش آنلاین دکتر مارتنز که در حال حاضر سهم ۳۰ درصدی در درآمدزایی این شرکت دارد، در مقایسه با سال گذشته ۷۳ درصد افزایش یافته است این در حالیست که فروش حضوری این برند، طی مدت مذکور ۴۰ درصد کاهش یافته است.

مسئولان این برند انگلیسی اعلام کرده‌اند که از آوریل ۲۰۲۱ آنچه از فروش این برند توقع داشته‌اند،‌مطابق پیش‌بینی‌ها محقق شده است و این امر به تحلیل‌گران این شرکت امکان می‌دهد که چشم‌انداز دقیق و درستی برای سال مالی ۲۱-۲۲ پیش رو داشته باشند.

دکتر مارتنز، یک برند کفش و لباس بریتانیایی است که دفتر مرکزی آن در ولاستون انگلستان قرار دارد. اگرچه این برند به واسطه تولید انواع بوت شهرت دارد، اما لوازم جانبی مختلفی مانند محصولات مراقبت از کفش، لباس و کیف نیز تولید می‌کند. مرکز طراحی کفش‌های دکتر مارتنز مستقر در لندن است و این برند کارخانه‌هایی در چین و تایلند در اختیار دارد.

منبع: laconceria

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید